• Nova SMMT analiza otkriva da se broj akumulatorskih električnih i plug-in hibridnih vozila koja potencijalno dijele standardno javno mjesto punjenja smanjio sa 11 na 16 vozila po punjaču između 2019. i 2020.
  • Trenutno se ugrađuje samo jedan novi punjač na svaka 52 nova registrovana električna vozila, a automobili koji se mogu priključiti sada čine jedan od svakih šest novih automobila.

Nova analiza Društva proizvođača i trgovaca motora (SMMT) otkrila je da se omjer mjesta za punjenje vozila i automobila s priključnim pogonom pogoršao za -31% tokom 2020. Istraživanje pokazuje da je na kraju 2019. jedanaest Plug-in vozila potencijalno su dijelila standardnu javnu punionicu sposobnu za punjenje i električnih (BEV) i plug-in hibridnih vozila (PHEV). Nasuprot tome, na kraju 2020. omjer je pao na jedan punjač na svakih 16 plug-ina.

Iako će većina ljudi koji trenutno kupuju električno vozilo vjerovatno biti u mogućnosti da se uključe kod kuće, na prilazu ili određenom parkingu, postizanje net-nula zahtijeva od svih vozača da naprave promjenu, uključujući one koji zavise od parkiranja na ulici.

Plug-in vozila nastavljaju rasti u popularnosti, čineći otprilike jedan od svakih šest novih automobila registrovanih 2021. Međutim, javna infrastruktura za punjenje koja je potrebna za njihovo kretanje mora ići ukorak sa sve većim korištenjem vozila, ali brojke otkrivaju da uvođenje javnih punjača zaostaje. Omjer vozila prema standardnim javnim punjačima je najboljih u Južnoj Koreji (3:1), potom Holandiji (5: 1), Kini (9:1), Francuskoj (10:1), Belgija i Japan (oba 13:1) a Velika Britanija sa (16:1) neznatno nadmašuje Njemačku (17:1).