Maserati inaugurira novu eru prodaje integrirajući virtuelna i tradicionalna iskustva u proces kupovine, što rezultira projektom OTO Retail (‘OTO’ znači “online to offline”, i obrnuto).

OTO Retail je novi komercijalni prijedlog u bliskoj suradnji s dilerima, koji nudi inovativno korisničko iskustvo. Projekat dodaje digitalne alate za podršku prodaji, održava centralnu ulogu dilera i omogućava kupcima da personalizuju svoje iskustvo kupovine tako što odlučuju na kojim aspektima treba raditi u Maseratijevom salonu, a koji drugi mogu biti dovršeni digitalno.

Pristup Omni-kanal i online su promijenile kupovna ponašanje, posebno u segmentu luksuznih vozila gdje su digitalne usluge postali  ključni elementi. Međutim, e-trgovina je samo jedan dio Maseratijevog odgovora. Granice između kupovine putem interneta i fizičkih prodajnih mjesta sve se više brišu: Maserati s novim maloprodajnim modelom, novog kupca neprimjetno integriše, bez obzira na njegovu lokaciju. Digitalni pristup nije samo kod kuće ispred ekrana računara, već sve više dolazi i u fizičke prodavnice. S jedne strane, virtuelni asistenti nude sve potpunije online usluge; s druge strane, fizički prodajni prostor se proširuje i obogaćuje uslugama, kako bi se doprlo do kupaca bilo gdje.

Maserati prodavnice širom sveta postepeno će usvajati ovaj novi dizajn, počevši od sledeće godine sa novorazvijenim salonima u Milanu i Šangaju. OTO Retail je nedavno pokrenut kao pilot projekat na tržištu Sjeverne Amerike . Koristeći ovu uslugu, korisnici brenda Trident mogu iskoristiti prednosti niza digitalnih dodirnih tačaka. To uključuje “My Maserati Showroom” za online rezervaciju za vaš automobil, “My Maserati Expert” za traženje detalja ili informacija, “Daljinsku probnu vožnju” i “Multi-channel Service Booking”.

Kupci sada mogu konfigurirati i rezervirati svoj Maserati online, a zatim izvršiti transakciju u svom odabranom zastupstvu.