Četiri godine nakon lansiranja, ŠKODA Karoq dobija ažuriranje: češki proizvođač automobila osvježio je svoju drugu ponudu SUV modela kako bi osigurao njegov kontinuirani uspjeh. Pored još prefinjenijeg dizajnerskog jezika, ažuriranje donosi održive materijale, novu tehnologiju i efikasnije motore iz trenutne EVO generacije u kompaktni SUV.
Svjež dizajn, poboljšana aerodinamika i održivi materijali u unutrašnjosti
ŠKODA AUTO je nastavila da razvija svoj jezik dizajna za revidirani Karoq, čineći SUV još upečatljivijim. Šira, sada šestougaona ŠKODA maska, tanji farovi kao i zadnja svetla i aerodinamički optimizovani alu felne sa crnim plastičnim Aero oblogama stvaraju sveže vizuelne naglaske. Novi točkovi, rebra zadnjeg stakla i novi zadnji spojler poboljšavaju aerodinamiku automobila dok snižavaju CO 2emisije. Unutrašnjost ima nove presvlake koje, kao opcija, mogu biti izrađene od održivih materijala. Nova tehnologija – kao što su full-LED matrix farovi i prošireni raspon asistenčnih sistema – takođe debituje u asortimanu. Pet efikasnih motora iz EVO generacije Volkswagen grupe zaokružuju Karoqovo ažuriranje. Dva dizel motora i tri benzinska motora isporučuju izlaznu snagu u rasponu od 81 kW (110 KS) do 140 kW (190 KS). 2.0 TSI koji proizvodi 140 kW rezervisan je za Karoq SportLine sa pogonom na sve točkove. 2.0 TDI sa snagom od 110 kW dostupan je sa pogonom na prednje ili sve točkove.
Lansiran 2017. godine, Karoq je bio drugi SUV češkog proizvođača automobila. Karoq se proizvodi u Češkoj, Slovačkoj, Rusiji i Kini, a dostupan je u 60 zemalja.
ŠKODA Karoq motori:
Motor | Cilindri | Max. izlazna snaga | Prijenos | Max. obrtni moment [Nm]* | |
[kW] | [PS] | ||||
1.0 TSI EVO | 3 | 81 | 110 | 6-brzinski M | 200 |
1.5 TSI EVO | 4 | 110 | 150 | 6-brzinski M | 250 |
7-brzinski DSG | |||||
2.0 TSI EVO | 4 | 140 | 190 | 7-brzinski DSG 4×4 | 320 |
2.0 TDI EVO | 4 | 85 | 116 | 6-brzinski M | 300 |
7-brzinski DSG | 250 | ||||
2.0 TDI EVO | 4 | 110 | 150 | 6-brzinski M | 340 |
7-brzinski DSG 4×4 | 360 |
*preliminarni podaci