Nova Mazda2 Hybrid, u prodaji u cijeloj Europi od proljeća 2022. godine, po prvi put donosi tehnologiju potpunog hibridnog pogona sa samopunjenjem u asortiman modela Mazda. Mazda2 Hybrid je samopunjeni, potpuni hibrid koji kombinuje trocilindrični benzinski motor od 1490 cc, 93 DIN ks/68 kW sa elektromotorom od 59 kW za ukupnu snagu sistema od 116 DIN ks/85 kW.

Mazdin novi hibrid ubrzava od 0-100 km/h za 9,7 sekundi i ima najveću brzinu od 175 km/h. Vraća WLTP uštedu goriva u kombinovanom ciklusu od samo 4,0-3,8 l/100 km i emisiju CO 2 od samo 93-87 g/km (zavisno od veličine točkova od 16” ili 15”).

Prilikom pokretanja vozilo automatski radi u EV modu, nudeći nesmetan, besprekoran i tih rad na snagu elektromotora u urbanim sredinama, uz nultu emisiju CO 2 , NOx i čestica. Tokom normalne vožnje, raspodjela snage se prilagođava između benzinskog motora i električnog motora za optimalne performanse i najbolju moguću potrošnju goriva. Tokom usporavanja i pri kočenju, kinetička energija se obnavlja kao električna energija za skladištenje u bateriji visokih performansi. Nivoom snage baterije se konstantno upravlja preko generatora koji pokreće motor kako bi se uklonila svaka potreba za punjenjem sistema iz vanjskog izvora.

Iako se radi o kompaktnom vozilu B segmenta, dugo međuosovinsko rastojanje nove Mazde2 Hybrid od 2.560 mm nudi udoban smještaj za do četiri odrasle osobe, kao i 286 litara prtljažnika. Dostupan je širom Evrope u tri razreda – Mazda2 Hybrid Pure, Mazda2 Hybrid Agile i Mazda2 Hybrid Select – i ima maksimalnih pet zvjezdica Euro-NCAP ocjene otpornosti na sudare .

mazda2_hybrid

Nova Mazda2 Hybrid je najnoviji rezultat dugogodišnje saradnje između Mazda Motor Corporation i Toyota Motor Corporation. To će biti OEM model koji će isporučiti Toyota Motor Europe, podružnica u potpunom vlasništvu Toyota Motor Corporation, i bit će dodat evropskoj liniji Mazde2 kao vozilo vlastite marke Mazda. To je veoma značajan automobil za Mazdu u kontekstu posvećenosti kompanije da ispuni ciljeve postavljene u ‘Održivo zumiranje-Zoom 2030’, njenu dugoročnu viziju tehnološkog razvoja. Konkretno – u skladu s Pariškim sporazumom – njegov cilj je smanjiti korporativnu  prosječnu emisiju CO 2 od bunara do kotača za 50% do 2030. i, ubrzavajući elektrifikaciju svoje flote, postići neutralnost ugljika do 2050. godine.