Prvi Vivaro-e Hydrogen započet će svoj rad bez emisija u floti Mielea, proizvođača vrhunskih kućanskih aparata. Vozilo sa vodoničnim gorivnim ćelijama obavljat će svakodnevne terenske usluge u njemačkoj regiji Rajna-Majna, Opelovom i Mieleovom domaćem tržištu.

Pametan koncept: Dug domet vožnje, nula emisija, brzo punjenje gorivom
Vivaro-e Hydrogen je baziran na postojećem akumulatorskom električnom Opel Vivaro-e, ‘Međunarodnom kombiju godine 2021.’ Sa punim rezervoarima vodonika, domet vožnje je više od 400 km (WLTP). Gorivna ćelija od 45 kW može proizvesti dovoljno snage za kontinuiranu vožnju autoputem. Potrebno je samo tri minute da se gorivo napuni vodonikom – otprilike isto vrijeme potrebno da se napuni konvencionalno dizel ili benzinsko vozilo. Litijum-jonska baterija od 10,5 kWh pruža dinamičku vršnu snagu kada je to potrebno, na primjer, pri pokretanju i pri ubrzanju. Budući da baterija pokriva potrebe za energijom u takvim situacijama, gorivna ćelija može raditi u optimalnim radnim uvjetima. Baterija takođe puni se regenerativnim kočenjem, dok instalirani priključak nudi mogućnost eksternog dopunjavanja baterije ako je potrebno, npr. na stanici za punjenje, obezbeđujući 50 km električnog dometa čistog akumulatora.

Vivaro-e Hidrogen nema kompromisa prema prostoru u odnosu na verzije motora sagorijevanjem, i on nudi zapreminu tovarnog prostora od 5,3  m3 ili 6,1 m 3. Električni LCV sa gorivnim ćelijama dostupan je u dužinama M i L (4,95 m i 5,30 m) sa nosivošću do 1000 kg.