• Na ceremoniji dodjele nagrada Action Co održanoj 9. decembra, Citroën je nagrađen za kreiranje nove usluge: program “My Ami Superfan”.

Ovog ljeta Citroën je predstavio novi način otkrivanja Amija, zasnovan na transparentnoj poruci kupca koji već svakodnevno vozi Amija i živi u blizini zainteresovane osobe. Ovo se zove program “My Ami Superfan” i zasniva se na vrlo jednostavnom zapažanju da ljudi često izražavaju potrebu za probom prije kupovine. Ovu sigurnost mogu dobiti od nekoga kome vjeruju, online recenzija ili nekoga ko poznaje vozilo i koji će moći potvrditi svoj izbor. Upravo u ovoj posljednjoj tački Citroën inovira pozivajući neke od svojih kupaca koji su “zaljubljeni” u svog Amija da postanu ambasadori koji mogu demonstrirati i testirati vlastito vozilo za ljude koji su zainteresirani i žele saznati više. Da biste postali ambasador, jednostavno se prijavite na prodajnoj web stranici citroen.fr/ami. Stranica je ista za sve koji žele rezervirati probnu vožnju sa ambasadorom. Potrošači su povezani putem platforme na osnovu njihove lokacije, tako da potencijalni klijent može upoznati ambasadora koji je najbliži njegovom ili njenom domu.

Do sada je gotovo 250 probnih vožnji izvelo 50 “My Ami Superfan” ambasadora, koji nude svoj Ami na probnu vožnju svima koji žele saznati više prije kupovine i otkriti detalje vanjskog i unutrašnjeg dizajna vozila. , da sjedite u njemu i cijenite osjećaj prostora uprkos njegovoj kompaktnosti, i da shvatite koliko je iznenađujuće lako voziti, što možete doživjeti samo kada ste za volanom.

U školi vidim oko 15 Ami-a na parkingu svaki dan. Čak i prije nego što sam postao ambasador, ohrabrio sam jednog od svojih nastavnika da ga kupi… To sam uradio i iz radoznalosti i zabave, da se stavim u kožu prodavca i saznam šta kupci žele.” 

Flavie, 16 godina, ambasador u Lilu.