Električni Kia EV6 osvojio je priznanje Crossover 2021. godine u izboru legendarne automobilske emisije TopGear.com.  EV6 je impresionirao Top Gear-ov žiri zahvaljujući svom stilu, dinamičnim svojstvima, dugom dometu s jednim punjenjem i 800-voltnom vrlo brzom punjenju koje omogućava punjenje od 10 do 80 posto napunjenosti baterije za samo 18 minuta.Tom Ford, pomoćnik urednika, komentirao je: »S EV6 je Kia uložila sve; potpuno električni, divlji stil, najbrže punjenje u razredu, mnogo pomagala. Duboko zadire u koncept mobilnog prostora, EV6 je otišao u tamnije uglove čineći električno vozilo zanimljivijim za vožnju. Takođe je prostran, lijepo opremljen i dobro izrađen. Vozi se sa svim najboljim svojstvima električnih vozila – tiho, uglađeno, umireno – i onda se probija odgovarajućom snagom. Dakle crossover s više od jednim značenjem. Auta i marke.”Ceremonija podjele nagrada dostupna je na kanalu youtube.com/topgear i topgear.com. EV6 je predstavljen i u zadnjem broju revije BBC Top Gear Magazine, posvećene najboljim novim automobilima na svijetu.EV6 je već osvojio nagradu za Njemački premium auto godine i finalista je izbora za Evropski auto 2022. godineOvo zadnje priznanje dolazi u vrijeme kada je Kia EV6 uvršten u najuži izbor za Evropski auto 2022. godine i malo više od mjesec dana od nagrade za Njemački premium auto 2022. godine. Jason Jeong, predsjednik Kia Europe, rekao je: »Drago nam je da smo osvojili priznanje prestižnog Top Geara za crossover godine. EV6 je revolucionarno vozilo za Kiju i za električnu mobilnost i ova nagrada je dobrodošlo priznanje svega toga. To je još jedan trofej u vitrini za model EV6 čija popularnost i dalje raste zajedno s našom ponudom elektrificiranih vozila.” Kijino prvo namjensko električno vozilo s prvom nagradom već nakon samo mjesec dana prodajeEV6 je Kijin prvi namjenski električni automobil koji pokazuje izuzetan potencijal nove električne globalne modularne platforme (E-GMP). EV6 kupcima nudi mogućnost izbora više potpuno električnih konfiguracija pogonskih sklopova bez emisija, uključujući i baterijski sklop dugog dometa (77,4 kWh) i standardnog dometa (58,0 kWh), a u ponudi su i izvedbe GT-line i GT. To je Kijino prvo električno vozilo raspoloživo s mogućnošću pogona na 2 (2WD) ili četiri točka (AWD) – potonji pruža bolja dinamična svojstva i u najzahtjevnijim uslovima.