Davide Grasso izvršni-direktor Maseratija i Alejandro Agag osnivac i predsjednik Formule-E u tvornic -Modena

Maserati je danas predstavio prvi korak u novoj motosport strategiji s kojomje najavio svoj debi u ABB FIA Formula E Svjetsko prvenstvo 2023. godine. Sa motosportom u genima i ukorijenjenim u duhu čistog natjecanja, Maserati je prvi talijanski brend koji se takmiči u Formuli E. Povratak na stazu obnavlja trkački duh u Maseratijevom DNK.

Kombinacija Maseratijevog trkačkog naslijeđa bez premca – brenda koji je suštinski povezan s visokim performansama i njegovog inovativnog stava prema elektrifikaciji – savršeno je u skladu sa ABB FIA Svjetskim prvenstvom Formule E, prvom svjetskom potpuno električnom serijom u trkama. Maserati će debitovati sa novim Gen3, najbržim, najlakšim, najmoćnijim trkačkim automobilom Formule E ikada. Gen3 je najefikasniji trkački automobil na svijetu koji sadrži niz vodećih dizajnerskih, proizvodnih i tehnoloških inovacija.  link za više detalja o Gen3: 

Maserati je rođen na stazi iz smjelosti, prvo braće Maserati, a potom i njegovih vozača. Njegov trkački debi bio je prije 96 godina. Prvi trkački automobil koji je nosio logo Trident na haubi bio je Tipo 26, koji je debitovao na Targa Florio 1926. godine, osvojivši prvo mjesto u klasi do 1,5 L, sa Alfieri Maseratijem za volanom. Trideset i jednu godinu kasnije, Juan Manuel Fangio osvojio je F1 Svjetsko prvenstvo sa Maseratijem 1957.
Maserati je posljednji put viđen u jednom sjedištu s Marijom Terezom De Filippis, prvom ženom koja se kvalificirala za Veliku nagradu Formule 1. Njegov poslednji nastup u trkama bio je sa neviđenim MC12, koji je osvojio 22 trke (uključujući 3 pobede u 24 sata Spa) i 14 šampionskih titula u konstruktorskim prvenstvima, šampionatima vozača i timskim prvenstvima u FIA GT, od 2004. do 2010. Trke su oduvijek bile Maseratijevo prirodno stanište. Čak i sada, sa svojom novom erom u Formuli E, Maserati počinje od svojih korijena dok gradi svoju budućnost.