DUCATI MULTISTRADA V4

Ducati završava 2021. s rekordnom prodajom, rastući globalno za +24% u odnosu na 2020. i +12% u odnosu na 2019. U 2021. Ducatijev rast je došao u svim glavnim zemljama , počevši  od Sjedinjenih Država , koje su se vratile na mjesto  vodećeg tržišta za Ducati sa 9.007 jedinica  što odgovara porastu od 32% u odnosu na 2020., a zatim slijedi  Italija sa 8.707 (+23% 2020.) i  Njemačke sa 6.107 jedinica  (+ 11% u odnosu na 2020.). Kinesko tržište je takođe poraslo sa 4.901 motociklom  (+21%), kao i  francusko sa 4.352  (+12%) i  britansko sa 2.941 (+30%).

Uspjeh postignut tokom godine potvrđen je za  Multistradu V4 , koji  je bio daleko najprodavaniji i najomiljeniji motocikl  za Ducatiste u 2021.  sa 9.957 motocikala. Ducati Scrambler 800 porodica  prodana je u 9,059  jedinica, a potom slijedi   i  Monster  sa  prodatih 8.734 motocikala.

Claudio Domenicali Ducati

Claudio Domenicali, izvršni direktor Ducatija : “2021. je bila magična godina za Ducati. Isporučili smo preko 59.000 motocikala, što je broj koji do sada nije postignut u 95 godina istorije kompanije. Osvojili smo i titulu svjetskog prvaka MotoGP konstruktora drugu godinu zaredom, a električnu eru naše kompanije započeli smo s prototipom V21L, koji predviđa motocikl koji će se utrkivati ​​u MotoE šampionatu od 2023. godine. Pandemija, tj. koje je i dalje u toku, osim što je izazvalo toliku patnju, učinilo je i aktivnosti složenijim, primoravajući nas na kontinuiranu unutrašnju reorganizaciju. Lanci snabdijevanja su doveli do kašnjenja u isporuci zbog čega se želim ispričati svim Ducatistima, zahvaljujući im na strpljenju. Uprkos svim ovim poteškoćama, želja za izvrsnošću naših zaposlenika ovdje u Borgo Panigaleu iu našim podružnicama širom svijeta pomogla nam je da postignemo ove rekordne rezultate. Ulažemo u izuzetno ambiciozan put rasta koji će dovesti kompaniju do daljeg poboljšanja, ulaskom u nove tržišne segmente. Sa DesertX-om ćemo od ove godine imati izuzetno atraktivan prijedlog za ljubitelje avanture, a trenutno su u razvoju i drugi ambiciozni projekti. Osnovne vrijednosti brenda – stil, sofisticiranost, performanse i povjerenje – aktuelnije su nego ikad. Budući rast će se odvijati u skladu s ovim vrijednostima, nudeći našim entuzijastičnim kupcima proizvode koji su sve reprezentativniji s jedinstvenom mješavinom ljepote, tehnologije i prepoznatljivosti, kao što je najbolje od Made in Italy.”