Sa lansiranjem Mazde CX-5 2022, Mazda kreće u sljedeću dio uspješne priče koja je započela prije deset godina. Bio je to odlučujući trenutak za kompaniju: kompaktni SUV predstavljen 2012. godine nije bio samo prva serijska Mazda dizajnirana prema filozofiji Kodo – Soul of Motion, već i prva s revolucionarnom novom Skyactiv Technology asortimanom pogonskih agregata, šasija i tjelesna arhitektura. Sada njegov najpopularniji model, sa više od 3 miliona prodatih jedinica, CX-5 nastavlja da daje ton evoluciji Kodo-ovog nagrađivanog dizajna – a sa njim i stil celokupne Mazdine globalne linije proizvoda. Saznajte više o istoriji CX-5 i upoznajte ljude koji stoje iza dizajna najnovijeg izdanja.
2010. godine, kada je Mazda predstavila Shinari – koncept sportskog kupea sa četiri vrata – otkrila je i svoj novi Kodo – Soul filozofiju Motion dizajna. Ovaj stil je ugrađen u njegov sljedeći koncept, kompaktni crossover SUV Minagi, koji je također skrenuo pažnju javnosti na Mazdin novi paket Skyactiv tehnologija. Nagrađivana Mazda CX-5 je uslijedio ubrzo nakon toga, debitirajući na sajmu automobila u Frankfurtu 2011. godine. Kombinovao je i Kodo i Skyactiv atribute i postavio novi nacrt za budućnost kompanije.„Stvoriti SUV koji bi bio privlačan globalno bio je težak zadatak“, prisjeća se Masashi Nakayama, generalni direktor Mazdinog dizajnerskog odjela koji je dizajnirao originalni CX-5. “Ali postavili smo sebi izazov, spajajući konfliktne elemente dizajna i dodajući sportske komponente SUV-u, stvarajući vozilo koje se može nazvati ‘CX-5 segmentom’.” Druga generacija CX-5 predstavljena je 2017. Shinichi Isayama, glavni dizajner, kaže da je dizajn izgrađen na i evoluirao ključne karakteristike originalnog automobila, kao što su zadivljujući eksterijer i visokokvalitetna unutrašnjost. “Mislim da Mazdini kupci razumiju i vole emocionalnu vrijednost dizajna CX-5. Nevjerovatno sam ponosan što sam igrao ulogu u dizajnu i razvoju automobila.”