Kia-Ceed-GT-line

U 2021. godinu koja je počela u vrijeme globalne nesigurnosti u svim djelatnostima i na svim tržištima Kia je zakoračila odvažnom transformacijom brenda. Pritom je napustila dio naziva »Motors« i dobro poznati logotip u korist novog kreativnog oblika koji je sinonim za savremenu mobilnost, elektrifikaciju i održivost. Uticaj te preobrazbe vidljiv je u godini fenomenalnog uspjeha za Kiju i odveo je ovaj brend na čelo održive mobilnosti.Nova dizajnerska filozofija Opposites United inspirisana prirodomPored novog logotipa, imena i promjene strateškog usmjerenja Kia je razotkrila i svoju novu dizajnersku filozofiju „Opposites United“ (u slobodnom prijevodu „suprotnosti koje se privlače“) – odvažan etos inspirisan prirodom, koju održiva mobilnost želi zaštititi. Dizajn Opposites United, koji se temelji na pet dizajnerskih stubova, dizajniraće sva Kijina buduća vozila, među kojima je na tržištu već model EV6, Kijino prvo isključivo električno vozilo.Lansiranje vizionarskog električnog vozilaPotpuno novi električni crossover EV6, koji se u Evropi prodaje od kraja prošle godine, brzo je stekao simpatije ljubitelja električnih vozila. Pobjednička kombinacija Kijine napredne namjenske platforme E-GMP (Electric Global Modular Platform), odvažan i konceptualan stil, visokotehnološka mogućnost vrlo brzog punjenja, vrhunska unutrašnjost i izvanredne performanse elektro motora stvorili su je električno vozilo koje redovno osvaja priznanja iz svih dijelova svijeta.

Kia-Sportage

Ali ugledne pohvale u posljednjih 12 mjeseci nije doživio samo revolucionarni EV6 – sjajan je bio i Kijin vrhunski veliki SUV Sorento koji je pored titule ‘Najbolji veliki SUV’ u izboru za Ženski svjetski auto godine (WWCOTY) osvojio i poznate dizajnerske nagrade Red Dot i iF. Model pete generacije je prvi Sportage koji ima ekološki prihvatljiviji priključno hibridni pogonski sklop (PHEV), a i prvi je Sportage koji je bio konstruisan, razvijen, modifikovan i optimizovan posebno za Evropu kako bi zadovoljio želje i zahtjeve evropskih kupaca. Fabrika u Žilini je jedna od najmodernijih u automobilskoj industrijiKijin rast u Evropi pokreću vozila proizvedena lokalno u visokotehnološkom proizvodnom centru Kije u Žilini, u Slovačkoj. Modularni, prilagodljivi i najmoderniji objekti omogućavaju visoko učinkovitu i pravovremenu proizvodnu liniju zbog čega je žilinska fabrika ove godine premašila četiri miliona proizvedenih vozila. Fabrika je imala ključnu ulogu pri isporuci dijelova koji su osigurali uspjeh kompanije uprkos burnoj godini za automobilsku industriju i šire. Rapidan rast tržišnog udjela u Europi – u trećem kvartalu rekordnih 4,2 postoKijina prodaja procvjetala je u čitavoj Evropi  i u trećem kvartalu sa 4,2 posto dostigla najviši tržišni udio ikada, a Kia namjerava i dalje rasti. Jedan od modela koji je sastavni dio tog uspjeha je Niro kojeg su početkom prošle godine vlasnici vozila u studiji o vlasništvu električnih vozila J.D. Power 2021 (EVX) izabrali za pobjednika u kategoriji masovnih brendova.