Auto iz snova, ekstreman, futuristički, gotovo iracionalan, definitivno lijep model sposoban da ostane utisnut u sjećanju svakog obožavatelja: pola stoljeća je prošlo od 9. marta 1972., kada je Maserati Boomerang debitirao na sajmu automobila u Ženevi. Bio je to koncept koji je stvorila poznata ruka Giorgetta Giugiara i producirao Italdesign.
Maserati Boomerang – model koji se kratkotrajno pojavio na Salonu automobila u Torinu 1971. je napravljen kao samo jedan model, koji će biti predstavljen na sajmu u Švajcarskoj 1972. Baza koju je koristio Italdesign (šasija i kompletna mehanika) bila je Maserati Bora, sa središnjim osmocilindričnim zadnjim motorom postavljenim pod uglom od 90° zapremine 4.719 ccm. Mogao je isporučiti 310 KS, što bi ga približilo maksimalnoj brzini od skoro 300 km/h. Pogon na zadnje točkove imao je petostepeni menjač. Sportski kupe sa dva sjedišta nikada nije ušao u proizvodnju. Umjesto toga, ostavio je za sobom stilsko naslijeđe koje je nastavilo živjeti ne samo u Giugiarovim kasnijim kreacijama, već i u drugim projektima, služeći kao inspiracija za razne druge proizvođače automobila u Europi i Sjedinjenim Državama. Bio je izuzetno moderan u pogledu svog enterijera, gde su instrumenti na kontrolnoj tabli bili ugrađeni u volan bez krakova, a sedišta su bila veoma nisko postavljena.
Jedini primjerak Bumeranga koji je ikada proizveden također je nastupio na međunarodnim takmičenjima. Promijenio bi niz različitih vlasnika, na kraju se pojaviljivao na brojnim aukcijama, a čak se koristio i u reklamama.