U ovom videu iz sjedišta MMR-a vidimo motor baziran na Coyoteu u Pro-Mod formi privezan za dyno sa dva masivna Garrett turbo-a od 94 mm postavljena na prednjoj strani. Kako broj obrtaja počinje da raste, turbo motori počinju da se vrte i tada počinje da se dešava magija. Većina V8-a rijetko prelazi 9000 o/min, ali dyno operater na ovom stolu ga je podigao do 10,000 o/min! Kada se sve sabere, motor proizvodi preko 4.000 konjskih snaga.

Osim iskustva, stotina sati istraživanja i razvoja, dyno testiranja i podešavanja pored staze, kako kompanija može da napravi motor tako velike snage koji može da radi 3 sekunde ⅛ milje? Pa, prvenstveno korištenje Billeta. Gotovo cijela specifikacija ima gredice navedene u opisu. Blok, glave, usisna grana, šipke i ostalo su svi sastavni dijelovi i pružaju snagu za podnošenje ekstremnih količina pojačanja. Ova kombinacija motora u Pro-Mod formi je bila u stanju da radi vrijeme od 3,72 sekunde ⅛-milje, odnosno 5,6 sekundi ¼ milje. Motor čak može raditi u više klasa kao što su Pro Mod, Outlaw 10.5, Renegade, True Ten 5 i X275.

Preuzeteo sa https://www.enginelabs.com/