Danas predstavljen Ferrarijev novi berlinetta spider sa srednjim stražnjim motorom. Ime automobila kombinuje njegovu ukupnu zapreminu (2992 l) i broj cilindara sa akronimom GTS (Gran Turismo Spider) u najboljoj Ferrari tradiciji, kako bi se podvukao značaj ovog novog motora koji menja epohu za Maranello. On nije samo živo, kucajuće srce 296 GTS-a, već predstavlja i početak nove V6 ere koja ima svoje korijene duboko u 75-godišnjoj povijesti Ferrarija bez premca.
296 GTS koristi novi 663 KS 120° V6, zajedno sa električnim motorom koji može isporučiti dodatnih 122 kW (167 KS), koji je debitovao na 296 GTB. Ovo je prvi 6-cilindarski motor instaliran koji nosi značku propetog konja; oslobađa svoju ukupnu izlaznu snagu od 830 KS koja je vodeća u klasi kako bi isporučila prethodno nezamislive nivoe performansi i inovativan, uzbudljiv i jedinstven zvučni zapis. Plug-in hibridni (PHEV) sistem modela 296 GTS garantuje da je to neverovatno upotrebljiv automobil, koji smanjuje vreme odziva pedala na nulu i pruža domet od 25 km u potpuno električnom eDrive režimu. Kompaktne dimenzije automobila i uvođenje inovativnih dinamičkih kontrolnih sistema, kao i pomno usavršena aerodinamika osiguravaju da će vozač odmah biti impresioniran njegovom zadivljujućom agilnošću i odzivom na komande. RHT (tvrdi krov na uvlačenje) garantuje izuzetan komfor putnika. Sa spuštenim krovom ima elegantan, sportski dizajn, a sa podignutim krovom, silueta ostaje vrlo slična onoj 296 GTB. Laganom RHT-u potrebno je samo 14 sekundi da se uvuče ili pokrene pri brzinama do 45 km/h. Pogonski sklop se sastoji od V6 sa turbo punjenjem koji isporučuje snagu na zadnje točkove preko 8-brzinskog DCT i E-Diffa, i MGU-K koji se nalazi između motora i mjenjača. Spojnica je postavljena između ICE-a i elektromotora da ih razdvoji u eDrive načinu rada samo na električni pogon. Na kraju, tu je visokonaponska baterija i inverter koji napaja elektromotor.
7-GODIŠNJE ODRŽAVANJE
Ferrarijevi standardi kvaliteta bez premca i sve veći fokus na usluge klijentima podupiru produženi sedmogodišnji program održavanja koji se nudi sa 296 GTS. Dostupan u cijelom asortimanu, pokriva svo redovno održavanje tokom prvih sedam godina ili 120.000 km životnog vijeka automobila. Ovaj program planiranog održavanja za Ferrari je ekskluzivna usluga koja klijentima omogućava sigurnost da će njihov automobil biti na vrhunskom nivou performansi i sigurnosti tokom godina. Ova posebna usluga dostupna je i vlasnicima polovnih Ferrarija. Redovno održavanje (u intervalima od 20.000 km ili jednom godišnje bez ograničenja kilometraže), originalni rezervni dijelovi i pedantne provjere od strane osoblja obučenog direktno u Ferrari Training Centru u Maranellu koristeći najmodernije dijagnostičke alate samo su neke od prednosti modela 7 -Godišnji program originalnog održavanja. Usluga je dostupna na svim tržištima širom svijeta u mreži službenih zastupnika. Sedmogodišnji program originalnog održavanja dodatno proširuje širok spektar postprodajnih usluga koje nudi Ferrari kako bi zadovoljio potrebe klijenata koji žele da očuvaju performanse i izvrsnost koji su potpisi svih automobila proizvedenih u Maranellu.