Citroën je najavio da će Grand C4 SpaceTourer prekinuti proizvodnju u julu ove godine. Promjena navika kupaca i proširenje asortimana Citroëna na novi C5 Aircross i novi C5 X znače da Grand C4 SpaceTourer popušta. Novi C5 Aircross nudi sav prostor, modularnost i svestranost MPV-a sa povišenim položajem za vožnju, dok je Novi C5 X pristupačan porodični automobil koji nudi udobnost bez premca s oba modela dostupna sa plug-in hibridnim pogonom. Oni koji žele da sjede do devet putnika, ili sa velikom porodicom, mogu se odlučiti za potpuno električne modele ë-Berlingo ili ë-SpaceTourer.
MPV: CITROËNOVA USPJEŠNA PRIČA
Citroën je poznat po razvoju inovativnih i svestranih automobila i nije bio ništa drugačiji u segmentu višenamjenskih vozila (MPV). Za 30 godina Citroën je prodao skoro 4,5 miliona MPV vozila širom svijeta. Počevši od Citroën Evasion-a 1994. godine i praćen većim C8-om 2002. godine, Citroën je dosljedno isporučivao inovacije, svestranost i udobnost vlasnicima MPV-a. Upravo je Xsara Picasso dodatno pomjerila granice MPV segmenta svojim potpuno novim dizajnom, izuzetnom udobnošću i modularnošću sa tri jednako pogodna zadnja sedišta – revolucija u segmentu. Predstavljena 1999. godine i ukinuta 2012. godine, Xsara Picasso je prodala više od 1,76 miliona primjeraka širom svijeta. Godine 2006. asortimanu su dodani C4 Picasso i Grand C4 Picasso. Dostupni u varijanti sa 5 i 7 sedišta, C4 i Grand C4 Picasso bili su puni inovativnih modularnih komponenti i tehnologije, uključujući rashlađenu centralnu konzolu, najveći prtljažnik u segmentu, vazdušno ogibljenje i četvorozonski klima uređaj. Kupci su voleli C4 Picasso sa 891.000 prodatih jedinica do 2013. Manji početni C3 Picasso pridružio se asortimanu 2009. godine i prodao se u preko 650.000 jedinica pre nego što je ukinut 2019. godine.
Lansiran 2014. godine, Grand C4 SpaceTourer ponudio je kupcima atraktivan i moderan dizajn i stekao je reputaciju zbog svoje udobnosti bez premca, unutrašnje raznovrsnosti i prostora, kao i uzorne modularnosti i lagane kabine zahvaljujući dugačkom vjetrobranskom staklu i panoramskom staklenom krovu. O njegovoj popularnosti govori i broj narudžbi koje treba ispuniti do kraja proizvodnje u julu.