Nakon nekoliko godina intenzivnog razvoja i hiljada milja testiranja na cesti i stazi, donesena je odluka da se započne s malo obimnijom proizvodnjom NICHOLS N1A.
Bivši glavni dizajner McLarena Steve Nichols koji je vodio tehnički tim odgovoran za najuspješniji F1 automobil svih vremena, McLaren MP4/4, u bliskoj vezi s kompanijom Woking, predstavlja novi automobil i kao modernu interpretacija prvog McLarena, M1A. “Nismo krenuli s namjerom da krenemo u proizvodnju,” kaže Nichols. “Bila je to ideja o kojoj smo John Minett, izvršni direktor Nichols Cars-a, i ja razgovarali neko vrijeme. Na kraju smo mislili da bismo mogli napraviti jedan i vidjeti kako je ispalo. Kada su ga ljudi vidjeli na cesti, reakcija je bila nevjerovatna. Pomalo liči na originalni M1A koji je započeo cijelu priču o McLarenu. Bruce McLaren ga je napravio kao jednokratnu upotrebu za svoju ličnu upotrebu. Onda su ga ljudi počeli pitati može li proizvesti još nekoliko!”
Iako je očigledno inspirisan M1A, NICHOLS je veoma drugačiji, potpuno moderan predlog. Vizualno je mnogo agresivniji, sa nosom koji grli tlo, širokim, snažnim bokovima i aerodinamikom izoštrenom u aerotunelu kako bi proizveo pozitivnu, izbalansiranu silu pritiska sprijeda i straga. Rezultat je prikladna počast M1A, ali u isto vrijeme oblik koji je potpuno suvremen. Kao i tehnologija ispod kože. NICHOLS ima vrhunsku šasiju od aluminijuma i karbonskih vlakana sa ogibljenjem u svim krajevima, garantujući fantastičnu vožnju. Očigledna karakteristika koju N1A dijeli s originalom je američki V8 velikog kapaciteta. Uz izbor izlazne snage u rasponu od 450 do 650 KS i ciljanu težinu uključujući tečnosti ispod 900 kg, performanse su zagarantovano spektakularne. Iako je vjerovatno najbolje koristiti trkačku stazu kako biste oslobodili svoj puni potencijal, NICHOLS N1A je dizajniran s puno na umu korištenje na cesti, ako vremenske prilike dozvoljavaju! Automobil će debitovati u drugom kvartalu 2022.
STEVE NICHOLS Steveovo početno iskustvo stečeno je u Hercules Aerospaceu gdje je bio dio tima koji je dizajnirao raketne motore za projektil Trident. Tokom tog vremena navikao se da radi sa karbonskim vlaknima kao vrhuncu tehnologije. Uvijek je tražio način da uđe u moto sport. Pauza mu je došla kada mu je ponuđen posao u Gabrielu amortizerima, nadgledajući trkački odjel. Njegov dizajn postao je izbor svih vodećih IndyCar timova. Jedan od dizajnera koje je upoznao bio je John Barnard koji je radio za Vel's Parnelli i kasnije Chapparal timove. Kada je Barnard rekao da se vraća u Veliku Britaniju da radi na dizajnu F1, Steve je ostao u kontaktu. U naknadnom telefonskom pozivu Barnard je rekao Steveu da želi koristiti novi materijal za šasiju, ali da ima problema da natjera nekoga da to napravi. Nichols je pretpostavio da je riječ o karbonskim vlaknima i upoznao Johna Barnarda i Rona Dennisa sa svojim bivšim poslodavcem, Herculesom, koji je kao rezultat toga započeo dugoročnu saradnju sa McLarenom. Steve je pozvan da se pridruži dizajnerskom timu u McLarenu koji radi na onome što je postalo MP4/1. Kada je Barnard otišao u Ferrari, Nichols je postao glavni dizajner, predvodeći tehnički tim na MP4/3 i MP4/4, najuspješnijim F1 automobilom svih vremena. Nichols je prešao u Ferrari, Sauber i Jordan prije nego što se vratio u McLaren kao lutajući rješavač problema. Tokom ove čarolije Steve je osmislio McLaren sistem “kočnice-upravljač” koji je uveo koncept vektoriranja obrtnog momenta koji je od tada usvojen u skoro svakom cestovnom automobilu visokih performansi na planeti.