Povodom 50. rođendana BMW-a M GmbH, osnovanog 1972. godine kao BMW Motorsport GmbH, BMW Motorrad predstavlja jubilarni model M 1000 RR M RR 50 Years M u boji Sao Paulo žute i historijski 50 Years BMW M amblem. Sa upečatljivim M bojama, ovaj jubilarni model živi M filozofiju i trkački duh iz gotovo 100 godina proizvodnje motocikala od strane BMW Motorrad-a i 50 godina BMW M vozila. M Competition paket je stoga standardno instaliran na M RR 50 Years M. Pored opsežnog paketa M dijelova i ekskluzivnog M karbonskog paketa, lakša je ruka od srebrno eloksiranog aluminija, aktivacijski kod za M GPS i M lanac izdržljivosti, paket jastuka i presvlaka za sjedište dio su standarda oprema.

BMW Motorsport GmbH i BMW M GmbH (od 1993.).

BMW Motorsport GmbH je osnovan 1972. godine sa idejom da sve BMW-ove motosportske aktivnosti spoji pod jedan krov i razvije trkaća vozila visokih performansi i trkaće motore za sportska takmičenja. BMW 3.0 CSL (CSL = Coupe Sport Lightweight) je debitovao kao prvi trkaći automobil iz BMW Motorsport GmbH 1973. godine.” BMW 3.0 CSL se po prvi put takmičio na Evropskom prvenstvu Touring Car u sezoni 1973. i sa njim ujednačen izgled trkačkog tima u tri BMW Motorsport boje plave, ljubičaste i crvene na snežno beloj pozadini koja je i dalje karakteristična danas. Do danas, ova šema boja u ažuriranoj verziji plava – tamno plava – crvena određuje izgled BMW M logotipa i BMW M vozila. Legendarna shema boja već se može naći u prvim BMW M vozilima razvijenim za ceste u drugoj polovini 1970-ih i također karakterizira nadolazeća trkaća vozila i njihove uspjehe u motosportu. Oko 1978. supersportski automobil M1, a od 1980. trkaći automobili Formule 1 s kojima je Nelson Piquet uspio pobijediti na Svjetskom prvenstvu Formule 1 1983. godine.

Od ostrva Man do Dakara – BMW Motorrad i motosport.

Ali ne samo od 1972. i ne samo u BMW automobilima, BMW brend karakteriše spremnost za nastup, veliki trkački uspjesi i inovacije proizašle iz utrka. Već u prvim decenijama istorije kompanije, BMW i motorsport se povezuju sa nezaboravnim imenima kao što su Ernst Jakob Henne i Georg “Schorsch” Meier. Nezaboravna je legendarna pobjeda “Schorsch” Meier-a sa svojim kompresorskim BMW-om na Senior Tourist Trophy 1939. na Ostrvu Man. Ali BMW M boje se mogu naći i na BMW motociklima van utabanih staza. Na primjer na BMW GS radnim motociklima s kojima su Hubert Auriol i Gaston Rahier dominirali na reliju Pariz-Dakar početkom 1980-ih. Kao nijedan drugi BMW motocikl do sada, M RR 50 Years M anniversary model nosi ovaj istorijski DNK motosporta. Ovaj izvanredan motor može se naručiti samo od 21. maja do 30. novembra 2022.