Potpuno električni ID. Buzz je završio bezbrojne vožnje po ekstremnoj vrućini i hladnoći tokom svoje testne faze na putu ka spremnosti za proizvodnju. Kvalitet se ne postiže slučajno. Da bi ispunio stroge zahtjeve za kvalitetom Volkswagena, prvo je morao proći kroz složen i zahtjevan maraton testova – širom svijeta iu ekstremnim uvjetima. A kuda je otišlo, krenuli su i zaposleni iz odjela za tehnički razvoj i osiguranje kvaliteta. Idealne destinacije su bila mjesta koja bi izazvala najviše nelagode. Trebalo je biti ekstremno. Ekstremno vruće, od suhoće do tropske vlažnosti. Ekstremna hladnoća, od suhog do vlažnog, i sa svakom zamislivom temperaturom i vlažnošću između tih ekstrema.
Testiranje tople i hladne klime kako bi se zadovoljili najviši zahtjevi
I tako je to ID. Buzz je pokazao svoj potencijal za dinamičnu vožnju po snijegu i ledu u Skandinaviji. Fokus testa hladne klime bio je na dizajnu materijala, električnim i elektronskim funkcijama, postavljanju šasije, pokretanju, kočenju i upravljanju s niskim vrijednostima trenja, te upravljanju toplinom cijelog automobila. U isto vrijeme, Volkswagenovi inženjeri su iskoristili vruće ljeto u južnoj Italiji. Testovi performansi i rad na postavljanju obavljeni su u ispitnom postrojenju u Nardòu. Nadalje, izvođeni su i dugi stazi u vrućoj klimi, a punjenje baterije je testirano u ekstremnim uvjetima.
Na putevima ovog svijeta, virtuelno
Pored fizičkog testiranja, mnogi aspekti su testirani i digitalno. Stručnjaci za testiranje bili su u mogućnosti da se nadograđuju na opsežne nalaze digitalnog testiranja sa digitalnim prototipovima ID-a. Buzz. Za svaki novi model, karoserija, pogonski sistem, šasija, elektrika i kompletno vozilo kreiraju se na kompjuteru i njihove funkcije se simuliraju – čak i u kombinaciji. Ukupno, virtuelni prototipovi ID-a. Buzz je digitalno prešao nekoliko miliona kilometara.