McLaren Artura GT4

McLaren Motorsport danas otkriva novi trkački automobil Artura GT4, uoči njegovog globalnog javnog debija na Goodwood festivalu brzine u Sussexu, Engleska, od 23. do 26. juna. Zasnovan na potpuno novom McLaren Artura luksuznom superautomobilu, Artura GT4 nastala je na ogromnim uspjesima takmičarskih automobila 570S GT4 i 720S GT3 koji su osvajali više šampionata.

Nova Artura GT4 dijeli veliki dio svoje tehnologije sa potpuno novim cestovnim automobilom McLaren Artura, koji predstavlja McLaren Carbon Lightweight Architecture sa monokokom od karbonskih vlakana u svojoj srži. Smanjenje težine je ključni element cestovnog automobila Artura, a ova filozofija se nastavlja u trkaćem automobilu – s kompaktnim V6 motorom i pratećim elementima, uključujući izduvni sistem optimiziran za novu težinu, novi GT4 automobil je više od 100 kg lakši od odlazeći 570S GT4.

McLaren Artura GT4

Cestovni automobil Artura ima hibridni pogonski sklop sa potpuno novim, kompaktnim twin-turbo V6 benzinskim motorom od 120 stepeni, koji je povezan sa Axial Flux E-motorom koji se nalazi u menjaču. Sam V6 motor stvara više nego dovoljno snage za strogo kontrolisane GT4 trkačke zahtjeve, gdje propisi ne dozvoljavaju hibridne pogonske sklopove. Nedostatak hibridnih komponenti donosi uštedu na težini od 130 kg na ionako super laganom automobilu, dok prostor unutar karbonskog monokoka za hibridnu bateriju drumskog automobila sada sadrži gorivne ćelije i pomoćni pogonski sistem, držeći težinu centralnom i niskom. Novi V6 motor ima dvostruke turbo punjače koji brzo reaguju smještene unutar otvora motora, a jedinica je dizajnirana da ponudi bolji odziv na gas i ekonomičnost goriva u poređenju sa starijim M838 V8 koji se koristi u 570S GT4, čak i bez elektrifikacije. Znatno lakši i manji od starije jedinice, novi V6 motor dodatno poboljšava snagu prema težini, snižava težište automobila i pogoduje raspodjeli težine.

Snaga se isporučuje preko sedmostepenog mjenjača s poboljšanim setom omjera optimiziranih za performanse, a sistem prijenosa ima ugrađeni dijagnostički softver. Jedinica nije ista kao osmostepeni bešavni mjenjač kod cestovnog automobila Artura jer koristi E-motor za vožnju unazad; Propisi GT4 zahtijevaju da automobil mora imati brzinu za vožnju unazad. Izvrsnost na stazi je važan dio jednačine GT4, ali Artura GT4 je dizajnirana da se utrkuje u kategoriji koju reguliraju tehnički propisi o ravnoteži performansi koji imaju za cilj izjednačiti širok raspon superautomobila i GT-ova s ​​različitim rasporedom šasije, izlaznom snagom i težinom. Stoga je mnogo pažnje posvećeno pristupačnosti i sigurnosti Arture GT4 kako vozačima tako i trkačkim timovima. Artura GT4 je također napravljena sa komponentama specifičnim za moto sportove po narudžbi kako bi se poboljšale performanse, izdržljivost i uslužnost za ekstremne uslove trkanja na najzahtjevnijim stazama.

Kupci Artura GT4 će takođe moći da naruče sa sveobuhvatne liste opcija za podršku nizu okruženja za takmičenje i staze. To uključuje ugradnju suvozačkog sjedišta i pojasa. Oba sjedala mogu biti specificirana u različitim veličinama. Dodatna pomagala za vozača koja su dostupna za kupovinu uključuju sistem za nadzor pritiska u gumama, V-Box telemetriju i radar sistema za izbegavanje sudara, a dostupan je i paket podataka sa laserskim senzorima visine vožnje, potenciometrima amortizera i infracrvenim senzorima kočnica. Opcije za trke izdržljivosti uključuju dodatna svjetla za noćne utrke i sistem za piće, dok su lijevo punjenje goriva i zračna dizalica dostupni za različite zahtjeve pit-lane.