Ženski svjetski automobil godine (WWCOTY) proveo je svoje prvo globalno istraživanje kako bi otkrio navike i emocije u automobilu. Prema podacima koje je prikupio WWCOTY na pet kontinenata, 43% žena dobija uputstva i komentare od svojih partnera kada su za volanom. Brojka raste na 58% kada se odazovu latinoameričke korisnice, dok pada na 41,17% u zemljama poput Hrvatske i 28,57% u Češkoj. U slučaju muških vozača, taj procenat je 52,94% na globalnom nivou, iako priznaju da je 86,27% njih koji sjedaju za volan kada su porodična putovanja u pitanju.

Putovanje sa partnerom na suvozačevom mestu izvor je nelagode za 14,47% žena i 11,76% muškaraca. Po zemljama, ističe se cifra za Španiju, gdje se 21,4% ispitanih žena osjeća nesigurno za volanom dok vozi sa svojim partnerom; u Belgiji je 16,27%; u Sjedinjenim Državama je 15%; au Portugalu je 12,5%.

Za žene vozače automobil u većini slučajeva znači više od samo prevoznog sredstva. Omogućava pristup svijetu punom mogućnosti, iskustava i ličnog razvoja. Ovaj svijet se potpuno otvorio 24. juna 2018. kada je ukinuta zabrana ženama da voze u Saudijskoj Arabiji, posljednjoj zemlji u kojoj to nije bilo dozvoljeno. Tako je pao jedan od velikih zidova koji su još trebali biti srušeni u automobilskom svijetu. Žene su dobile mobilnost, ličnu slobodu i strast prema automobilima. Postali su vidljiviji i osvijestili društvo o potencijalu više od 50% stanovništva.

Danas žene utiču na više od 80% kupovine automobila u naprednim zemljama. To će se nastaviti ili rasti u narednim godinama jer “procenat mladih studentica se povećava u razvijenim područjima. Paritet plata počinje da postaje ostvariv cilj, upravni odbori više nisu isključivo muškarci i na listama najbogatijih ljudi u svijetu nije neobično vidjeti sve više ženskih imena“, kaže Marta García, izvršna izvršna predsjednica WWCOTY-ja.