Srijeda, 15 Januara, 2025

Mazda najavljuje redni šestocilindrični dizel sa ultra niskim emisijama za Mazdu CX-60

Nakon nedavnog lansiranja potpuno nove Mazde CX-60 PHEV, kompanija je najavila da će biti dostupan i snažan, čist, efikasan i novi e-Skyactiv D motor. To je još jedna demonstracija Mazdinog ‘pristupa više rješenja’, u ovom slučaju zadovoljavajući potrebe kupaca koji žele efikasan automobil za vožnju na velike udaljenosti s velikim kapacitetom vuče.

Strategija višestrukih rješenja kompanije nudi različite proizvode i tehnologije – uključujući mnogo efikasnije motore s unutarnjim sagorijevanjem i široku paletu elektrificiranih pogonskih sklopova, sve sa najnižim mogućim emisijama – koje najbolje odgovaraju lokalnom tržištu i zahtjevima društva za održivošću. Sve u svemu, Mazda u naredne tri godine lansira pet novih elektrificiranih proizvoda koji imaju svoju platformu s više rješenja. Nakon 2025. godine, kompanija će lansirati svoju potpuno novu Skyactiv EV Scalable Architecture – jedinstvenu tehnologiju koja će omogućiti Mazdi da efikasno pravi električne automobile svih veličina koristeći jednu zajedničku platformu.

Mazda CX-60 e-SykactivD

Dizelski pogon je prvi Mazda – potpuno novi, 3,3-litarski redni šestocilindrični e-Skyactiv D dizel motor. Visoko inovativna napredna tehnologija sagorijevanja čini novu jedinicu e-Skyactiv D jednim od najčišćih dizel motora na svijetu, a Mazda je uvjerena da će premašiti sve buduće propise o emisiji kada oni stupe na snagu. Razvijen korištenjem koncepta ‘prave veličine’ koji optimizira radnu zapreminu kako bi se poboljšala i potrošnja goriva i energije, potpuno nova, 3.283 cc, uzdužno ugrađena common rail električna šestocilindrična e-Skyactiv D jedinica s direktnim ubrizgavanjem bit će ponuđena s izborom između dva izlazna snaga – 200PS/147kW sa pogonom na zadnje točkove i 254PS/187kW sa Mazda i-Activ AWD (pogon na sve točkove). Sa novim Mazdinim M Hybrid Boost sistemom od 48 V, potpuno novi dizel motor kombinuje visoku snagu i odličnu ekonomičnost goriva. Nova, visoko inovativna, napredna tehnologija sagorevanja – DCPCI (Distribution-Controlled Partially Premixed Compression Ignition) – dodatno poboljšava efikasnost motora, emisiju štetnih gasova i uštedu goriva, postižući toplotnu efikasnost od preko 40%. Ove dvije tehnologije značajno doprinose izvanrednom dometu vožnje CX-60, snažnom osjećaju vožnje i niskoj potrošnji goriva i emisijama.

254PS/187kW e-Skyactiv D isporučuje impresivne performanse od 0-100 km/h za samo 7,4 sekunde i maksimalnu brzinu od 219 km/h, daje WLTP prosječnu potrošnju goriva od samo 5,3 l/100 km i emisiju CO 2 od samo 137 g/km i varijanta od 200PS/147kW daje WLTP prosječnu potrošnju goriva od samo 4,9 l/100 km i emisiju CO 2 od samo 127 g/km. Sa lansiranjem CX-60, Mazda poduzima još jedan važan korak u smanjenju emisija iz svoje flote na putu da postane potpuno ugljično neutralna do 2050. godine. 2023. godine kompanija će lansirati novi model, Mazdu CX-80, koji je veći od Mazde CX-60 i ima tri reda sedišta.

Možda vas zanima

Nedavno objavljeno