Subota, 5 Oktobra, 2024

Jeep® i Juventus slave desetu godinu svog partnerstva

Fudbalska predsezona 2022-2023 počela je 1. jula i obilježila deset godina partnerstva između Jeep® -a i Juventusa. Uz Jeep logo koji je prvi put krasio bianconeri komplet tokom sezone 2012-2013, ovo sponzorstvo je osnovano i napreduje na zajedničkim vrijednostima kao što su autentičnost i strast.

Za deset godina, 29 trofeja, devet SUV-ova i inovativne tehnologije
Tokom poslednjih deset godina, muška ekipa je osvojila 8 titula u Seriji A, 5 Kupa Italije i 5 Superkupa Italije; a samo pet godina od svog osnivanja, ženski tim je osvojio 5 titula, 2 Kup Italije i 3 Superkupa. U međuvremenu, igrači do 23 godine su osvojili 1 Lega Pro Coppa Italia.

U istom vremenskom periodu, brend Jeep je lansirao devet novih modela na tržište, počevši od 2011. sa Compassom. 2014. italijanska fabrika Melfi postala je dom Renegadea—prvog malog SUV džipa i prvog vozila marke dizajniranog u SAD-u, proizvedenog u Italiji i prodatog u više od 100 zemalja širom svijeta. Štaviše, 2014. godine je takođe predstavljen Cherokee. U 2017, lansiranje Compass-a redefiniralo je standarde u kategoriji kompaktnih SUV vozila. Zatim, 2018. godine, Jeep Wrangler je zadivio javnost svojim potpuno novim izgledom, dok je ostao vjeran sebi i svojim legendarnim terenskim sposobnostima i naprednim tehnološkim rješenjima. Jeep je 2020. godine napravio svoje prve korake u procesu elektrifikacije zahvaljujući 4xe Plug-In Hybrid tehnologiji koja je uvedena na Renegade i Compass kako bi pružila ugodniji, efikasniji, održiv i sigurniji 4×4. Kasnije, 2021., Jeep je izbacio tri nova vozila: New Compass, kultni New Wrangler u 4xe verziji i nezaustavljivi Gladiator pick-up.

Uspeh na svakom terenu: SUV 4xe su vodeći u Italiji u segmentu LEV
Tokom ovih deset godina, Juventus je samouvereno držao kurs na svom putu ka pobedi; u međuvremenu, Jeep je nastavio da otvara nove puteve, poboljšavajući poslovične terenske sposobnosti svojih SUV vozila i dostižući nezaboravne priče o uspehu. Danas, Jeep-ov put ga vodi ka elektrifikaciji u potrazi za “slobodom bez emisija”. Najeklatantniji primjer ovoga može se vidjeti u njegovoj održivoj 4xe plug-in tehnologiji koja je u stanju da garantuje izvanredne performanse na cesti i van ceste. “4xe” je već postao brend unutar brenda Jeep i sinonim za pružanje najveće udobnosti i sigurnosti u svim uvjetima okoline, nultu emisiju štetnih plinova i poboljšanu verziju Jeep-ovih svjetski poznatih off-road sposobnosti. Nije slučajno što su, u očekivanju Grand Cherokee flote, Renegade, Compass i Wrangler 4xe učinili marku Jeep neprikosnovenim liderom u Italiji u segmentu LEV (potpuno električna i plug-in hibridna vozila) u prvoj polovini 2022., nakon svog vodstva tokom cijele 2021. Preciznije, Compass je najprodavaniji LEV model na bilo kojem tržištu i  segmentu; Renegade 4xe je broj jedan među B-SUV-ovima i svim BEV i PHEV modelima i drugi nakon Compass-a u ukupnoj prodaji. Wrangler 4xe je na trećem mjestu od početka godine. Ako pogledamo evropsko tržište, prema podacima iz prošlog juna, 4xe modeli čine 42% ukupne prodaje Jeep-a. Štaviše, u evropskom LEV segmentu brend je dostigao tržišni udio od 2,1%, što je više nego dvostruko više od ukupnog tržišnog udjela (0,9% u cijeloj godini prema podacima iz juna 2022.), dok taj postotak iznosi 18% u Italiji.

Put ka elektrifikaciji
Uz uspjeh 4xe modela, strategija brenda prema razvoju održivije mobilnosti nastavljena je lansiranjem nove e-Hybrid verzije Jeep Compass i Renegade. Uvođenjem e-Hybrid modela, Jeep nudi kupcima dodatnu priliku da upoznaju svoju elektrificiranu liniju. Osim toga, kako je izjavio izvršni direktor Carlos Tavares tokom predstavljanja Stellantisovog strateškog plana „Usudite se naprijed 2030“, Jeep će početkom sljedeće godine lansirati novi 100% električni B-UV kompaktni SUV. Ikonična crna slova Jeepovog logotipa na dresu Juventusa 2022-2023 sadrži munje kao način da se istakne put brenda ka elektrifikaciji. Proslava prvih deset godina saradnje može se vidjeti i na službenim društvenim mrežama Jeepa i Juventusa (kao što se može vidjeti na ovom linku ), gdje navijači mogu podijeliti emocije, strast i osjećaj pripadnosti dvjema legendama.

Možda vas zanima

Nedavno objavljeno