Za nekoliko sedmica počinje intenzivna testna faza za BMW M Hybrid V8, s kojim će se BMW M Motorsport boriti za ukupne pobjede u IMSA GTP klasi WeatherTech SportsCar Championshipa 2023. godine. Prije uvođenja, projekat je već dosegao važnu prekretnicu: uspješno pokretanje hibridnog pogona nakon ugradnje u testno vozilo krajem juna. BMW M Hybrid V8 pokreće osmocilindrični turbo motor P66/3 sa dodatnim električnim pogonom. Osnova za motor sa unutrašnjim sagorevanjem je DTM jedinica koja je korišćena u BMW M4 DTM 2017. i 2018. godine. Opsežno je prilagođen visokim zahtjevima LMDh hibridnog pogona u dvije faze konverzije. Čak i prije nego što je Upravni odbor BMW Grupe dao zeleno svjetlo za BMW M Motorsport da uđe u LMDh kategoriju u junu 2021., Ulrich Schulz, šef dizajna pogonskih sklopova u BMW M Motorsport-u, i njegova grupa počeli su procjenjivati ​​koji bi trkački motor bio najbolji za  konverzija u hibridni pogon visokih performansi. Kako iz vremenskih razloga, tako i u cilju održivosti, koja igra sve važniju ulogu ne samo u automobilskoj industriji općenito, već i u motosportu, dizajniranje potpuno novog motora na ploči za crtanje i njegova proizvodnja uz velike troškove od nule je bila nije opcija. Shodno tome, pitanje je bilo koji dokazani trkaći motor najbolje ispunjava visoke zahtjeve i specifikacije LMDh propisa.  Izbor je pao na P66/1 osmocilindrični atmosferski motor koji se koristio u BMW-u M4 DTM u sezonama 2017. i 2018. godine. Jedna od stvari koje su mu govorile u prilog je da se može koristiti kao potpuno nosiva komponenta u BMW-u M Hybrid V8 bez dodatnog podokvira u monokok šasiji, a čak i nakon njegove konverzije u hibridni turbo motor, najbolje je zadovoljio zahtjevima propisa.

U prvoj fazi, P66/1 DTM atmosferski motor je suštinski rekonstruisan adaptacijom dva turbopunjača i podešavanjem koljenastog mehanizma da formira privremenu jedinicu sa oznakom P66/2. Fokus je bio na izdržljivosti, povećanju performansi i upravljanju temperaturom motora. U tu svrhu, P66/2 je završio mnoge testne jedinice na ispitnoj klupi, uključujući kompletne simulacije trkačke staze. U sljedećem koraku kreiran je trkaći motor P66/3 sa, između ostalog, dva turbo motora, prilagođavanjem posebnim zahtjevima Dallara šasije, konačnim izduvnim sistemom, rezervoarom za ulje, ožičenjem i integracijom visokonaponskog okruženja. Nadalje, blok cilindara i glave cilindara prerađeni su u ljevaonici BMW Grupe u Landshutu (GER), a sistem ubrizgavanja je redizajniran za direktno ubrizgavanje. Istovremeno, elektromotor su testirali i integrirali inženjeri koji su već imali veliko iskustvo s električnim pogonima iz projekta Formula E. Jedinica koja čini hibridni pogon u vozilu sastoji se od elektromotora, invertera i visokonaponske baterije. Između elektromotora i motora sa unutrašnjim sagorevanjem postoji kvačilo za razdvajanje, što omogućava isključivo električnu vožnju – na primer u pit lane-u.