T-Roc Cabriolet

Veća efikasnost i manje emisije: Volkswagen je poboljšao svoj najprodavaniji 1.5 TSI benzinski motor i sada uvodi najnoviju generaciju, TSI evo2, u prve modele u Evropi. Ovaj motor omogućava smanjenje i potrošnje goriva i emisije CO 2 . Kompaktni, ultra -moderni četverocilindrični motor u početku će biti dostupan sa snagom od 110 kW (150 KS), a uslijedit će i dalje varijante 1.5 TSI evo2. T-Roc i T-Roc Cabriolet će biti prvi modeli koji će biti isporučeni s novim motorom. TSI evo2 će takođe biti sukcesivno predstavljen u drugim modelima do kraja godine.

„1.5 TSI je ključni stub Volkswagenovog asortimana motora jer pokreće mnoge modele širom svijeta, od T-Cross 3 do Passat Variant 4 . Kontinuirano smo poboljšavali kompaktnu četverocilindričnu jedinicu. Sada nudi značajne prednosti u potrošnji goriva i vrlo dinamičan odgovor,” kaže Thomas Ulbrich, član Upravnog odbora marke Volkswagen, odgovoran za “Tehnički razvoj”. „Najvažniji detalji najnovije verzije uključuju Active Cylinder Management ACTplus, modul za kontrolu emisije blizu motora i moderan TSI-Evo proces sagorijevanja.”

Ukratko o novim karakteristikama EA 211 evo2. U najnovijoj evolucijskoj fazi 1.5 TSI, razvojni inženjeri su pomjerili trosmerni katalizator i filter za čestice benzina blizu motora u jednom modulu za kontrolu emisije, čime su dodatno poboljšali efikasnost sistema kontrole emisije. Kao daljnji doprinos održivosti, ovo omogućava smanjenu upotrebu plemenitih metala u proizvodnji i istovremeno stvara osnovu za usklađenost sa budućim standardima emisije. Ključna tehnološka karakteristika za smanjenje potrošnje goriva u 1,5 l evo2 je poboljšani sistem Active Cylinder Management, ACTplus – zajednički razvoj lokacija u Wolfsburgu i Salzgitteru. Fokus ovog novog razvoja bio je na poboljšanju aktiviranja i deaktiviranja dva cilindra kako bi se garantovao nesmetan rad motora. Proces sagorevanja u radu sa dva cilindra je optimizovan, čime je takođe omogućeno proširenje radnog opsega sistema Active Cylinder Management. Sa ACTplus, drugi i treći cilindar se ne pali kada motor radi pri malim i srednjim opterećenjima i brzinama. Ovo prebacivanje je jedva primjetno. Efikasnost je povećana u aktivnim cilindrima, dok srednji cilindri jednostavno prate gotovo bez gubitaka – ponovo se aktiviraju kada se ponovo pritisne gas.

Uz turbopunjač promjenjive geometrije, 1.5 TSI također ima i druge komponente visoke tehnologije: sistem ubrizgavanja pod visokim pritiskom stvara pritisak do 350 bara, zidovi cilindara obloženi plazmom smanjuju trenje, a klipovi sa ulivenim rashladnim kanalima omogućavaju optimizirati sagorijevanje i povećati efikasnost.

Koncept orijentiran na budućnost. TSI evo2 motori su dizajnirani za rad s gorivima koja sadrže sastojke proizvedene iz obnovljivih izvora energije – to također osigurava da su spremni da zadovolje buduće zahtjeve. Osim toga, pogodni su za različite nivoe hibridizacije; sistemska snaga do 200 kW (272 KS) je moguća sa plug-in konceptom, na primjer.

Motor dopunjuje strategiju elektrifikacije. Volkswagen je na „Putu do nule“ – sa svojom strategijom ACCELERATE, kompanija ubrzanim tempom pokreće svoju ofanzivu elektrifikacije. Do 2030. Volkswagen planira već sa svojim električnim modelima ostvariti udio u prodaji od 70 posto. Paralelno sa tim, važni motori sa unutrašnjim sagorevanjem dobijaju dalja poboljšanja. Dva su razloga za to: prvo, to će im omogućiti da budu u skladu s budućim svjetskim standardima emisije kao što je Euro 7.

Drugo, modeli motora sa unutrašnjim sagorevanjem iz Volkswagena i dalje su popularni na mnogim tržištima – posebno tamo gde se električna mobilnost tek polako uspostavlja zbog nedostatka infrastrukture za punjenje.

Svjetski motor – najmoderniji deset godina. Kompaktni TSI motori iz porodice EA 211 (EA = njemački akronim za razvojni red) su svjetski bestseleri od 2012. Svake godine Volkswagen ih proizvede preko četiri miliona na jedanaest lokacija na tri kontinenta. Na svom debiju 2012. godine – u tri varijante kapaciteta – već su ugradili niz visokotehnoloških karakteristika. Stroga lagana konstrukcija smanjila je njihovu težinu do 21 kilogram u odnosu na njihove prethodnike.

TSI-evo proces sagorijevanja. TSI-evo proces sagorijevanja koji je već poznat iz 1,5 l TSI evo1 također se koristi u TSI evo2 generaciji. Pored optimizacije hlađenja komore za sagorevanje, odlučujući faktor je ponovo simbioza Millerovog ciklusa (rano zatvaranje ulaznih ventila uz visoku kompresiju) i VTG tehnologije turbo punjenja (promenljiva geometrija turbo punjača). Ključni faktor za ovaj sljedeći korak bila je prije svega mogućnost razvoja i optimizacije relevantnih softverskih komponenti motora interno u Volkswagenu.