VRHUNSKI UDOBNOST SA CITROËN ADVANCED COMFORT® AKTIVNA SUSPENZIJA
Senzori koji analiziraju cestu i njene nepravilnosti prenose informacije kompjuteru koji kontinuirano određuje ispravna konfiguracija kako bi se osigurala maksimalna udobnost za sve putnike. Kao i ESP senzori, ovjes ima četiri senzora vertikalne pozicije i tri senzora brzine kotača za analizu. Pokreti karoserije vozila i ritam vožnje: uzdužno i bočno ubrzanje, brzina skretanja (rotacija vozila oko vertikalna osi), ugao volana i brzina okretanja, položaj pedale gasa, pritisak kočnice, opterećenje vozila itd. Sve te informacije se šalju elektronskoj kontrolnoj jedinici, koja zatim kontinuirano prilagođava djelovanje ovjesa.
Kontrola ovjesa pojačava radnu efikasnost Progressive Hydraulic Cushions® tako što čak i oslobađa ovjes tokom vožnje na pravcima, istovremeno garantujući efikasnu podršku prilikom nošenja teških opterećenja.
“Za razvoj C5 X morali smo se pridržavati vrlo strogih specifikacija: napraviti korak dalje u razvoju uglađena vožnja koja izdvaja Citroën ovjes, dok nudi vrlo visok nivo potpore karoseriji. Radili smo četiri godine da bi razvili ovu jedinstvenu karakteristiku i postigli vrhunsku udobnost koju pruža Citroën Advanced Comfort® Active Suspension”. Denis
Mineret, šef razvoja C5 X sistema ovjesa.
4 NAČINI VOŽNJE KOJI ODGOVARAJU VAŠEM RASPOLOŽENJU
C5 X Plug-in Hybrid nudi četiri načina vožnje, koji se mogu podesiti pomoću birača načina rada na centralnoj konzoli, kako bi se prilagodili tipu puta i nivou udobnosti koji žele vozač i putnici.
– U električnom načinu rada, pogon je naravno 100% električan, sa Citroën Advanced Comfort® aktivnim ovjesom u normalnom načinu rada.
– Hibridni način rada se mijenja između 100% električne vožnje i kombinacije električne i benzinske/dizelske snage. Aaktivna suspenzija ostaje u normalnom načinu rada.
– U komfornom režimu, pogonski sklop radi kao u hibridnom režimu, ali je aktivno ogibljenje prebačeno na komforno za poboljšanje efekta letećeg tepiha.
Režimi ovjesa Normal i Comfort su slični ispod 50 km/h kako bi se osigurala najbolja niska frekvencija fleksibilnost. Iznad 50 km/h, načini su diferencirani kako bi se garantirala najbolja fleksibilnost u načinu rada Comfort i najbolja kombinacija udobnosti/podrške za tijelo na osnovu brzine u normalnom načinu rada.
– Konačno, u sportskom režimu, motor sa unutrašnjim sagorevanjem radi neprekidno i podržan je od elektromotora za isporuku maksimalne snage. Istovremeno, podešavanja upravljanja, gasa i automatskog menjača je dinamičaniji. Aktivni sistem ovjesa također se prebacuje na stroži Sport mod kako bi povećao užitak u vožnji.