Williams FW 07C (1981)

Preostalo je pet mjeseci dok Dubai Autodrome ne bude obasjan zvukom i bojom ikona motosporta, a sada je potvrđeno da će se takmičiti više od 30 izvanrednih trkačkih primjeraka. Legende Formule 1, uključujući prošlogodišnjeg pobjednika, prvi automobil koji je osvojio Grand Prix Jamesa Hunta i šampiona konstruktora iz 1981., Williams FW07C. Događaj će se održati na 5,4 km dugom Dubai Autodrome, koji je od 2004. bio domaćin krugova FIA GT šampionata, Evropskog prvenstva Touring Car, A1 Grand Prixa i GP2 Asia Series.

Williams FW07C (1981.)
Vođen od strane aktuelnog svjetskog prvaka Alana Jonesa i njegovog saigrača Carlosa Reutemanna na Konstruktorsko prvenstvo Formule 1 1981., FW07C je dizajnirao legendarni Patrick Head. Ova mašina sa pogonom na Ford-Cosworth DFV ostvarila je četiri pobjede tokom cijele sezone, uključujući dvije u SAD-u, kao iu Argentini i Belgiji.

Hesketh 308b (1974)

Hesketh 308b (1974)
Prošlogodišnji pobjednik Gulf Historic Dubai GP Revival, Hesketh 308b iz 1975. je kultni primjer britanskog inženjerstva koji je Jamesu Huntu donio prvu pobjedu u Formuli 1. Nakon mješovitih rezultata na početku sezone ‘75, uključujući i drugo mjesto u Argentini, Hunt je doveo Hesketh 308B do pobjede na VN Holandije u Zandvoortu. Ovo je dovelo do respektabilnog četvrtog mjesta u Konstruktorskom prvenstvu prije nego što je Hesketh zatvorio svoja vrata zbog finansijskih izazova i prodao šasiju 308B privatnoj firmi.

Benetton B192 (1992)

Benetton B192 (1992) Benetton B192 je automobil koji zauzima značajno mjesto u istoriji Formule 1. B192 je odnio pobjedu na Velikoj nagradi Belgije 1992., koja je ujedno označila i prvu od 91 pobjede Michaela Schumachera u Formuli 1. U rukama Michaela i njegovog saigrača, Martina Brundlea, automobil će biti doveden do trećeg u konstruktorskom prvenstvu, pokupivši usput 11 podijuma. Izvan kokpita, B192 je bio oplemenjen doprinosom legendarnih dizajnera i inženjera, uz Ross Brawn, Rory Byrne, Frank Dernie i Pat Symonds, koji su svi bili dio tima koji je dizajnirao i napravio automobil koji je pobjednik trka.

Ferrari 643 (1991)

Ferrari 643 (1991) Ferrarijevog učesnika u sezoni Formule 1991., 643, vozili su četverostruki svjetski prvak Alain Prost i njegov sunarodnik iz tima, Jean Alesi. Pokretan V12 motorom od 700 KS, 643 je pokupio šest podijuma tokom sezone 1991., posebno drugo mjesto na Prostovom domaćem Grand Prixu, i treće mjesto ispred Tifosija u Monci.

Jochen Mass Porsche 962 (1987)courtesy Roger Swan

Porsche 962 (1986) Ikona trka sportskih automobila, Porsche 962 je pokupio obilje srebrnog pribora tokom 1986. Vođen do pobjede u Le Mansu od strane Dereka Bella, Hans-Joachima Stucka i Al Holberta, 962 je također bio pobjednik na Road America 500 milja i banja 1000 km, da spomenemo samo neke od njegovih trijumfa. 

Maserati MC12GT1 (2007)

Maserati MC12 GT1 (2007) Maserati MC12 GT1 je V12 zvijer od šest litara koja je dovedena do uspjeha u FIA GT šampionatu četiri puta između 2005. i 2009. Važan automobil u slavnoj Maseratijevoj povijesti, ova mašina koju je dizajnirao Frank Stephenson razvijen je da signalizira Italijanski brend se vratio trkama nakon 37 godina.

Pescarolo 01-05 LMP1 (2007)

Pescarolo 01-05 LMP1 (2007) Prvi sportski prototip trkaćeg automobila koji je izgradila francuska marka, Pescarolo, 01 je dizajniran posebno imajući na umu Le Mans. Na 24 sata Le Mansa 2007. Pescarolo 01 su do trećeg mjesta doveli Emmanuel Collard, Jean-Christophe Bouillon i Romain Dumas. Usledio je i dalji uspeh, sa novim podijumima na Nürburgringu 1000km i Spa 1000km.