U Bugattiju su predstavili novi marketinški identitet brenda, koji uključuje i potpuno novi logo. Brend sa časnom 110-godišnjom istorijom nedavno je okrenuo potpuno novi list, jer je postao većinsko vlasništvo hrvatskog Rimca, dok Porsche kontrolira nešto manje od polovine udjela u novoj kompaniji Bugatti Rimac. Slijedeći Bugatti će biti mnogo više ili isključivo biti baziran na pogonu na struju, a to će brend prestižnih hiperautomobila podići na potpuno novi nivo. Fokus više neće biti toliko na brzini koliko na osjećaju onoga što brend može ponuditi u smislu udobnosti i ekskluzivnosti. Istovremeno, najavljuju nekoliko modela za nove (vrlo) bogate kupce. Promjene će također biti praćene novim imidžom brenda. Za slogan su odabrali “Stvori neuporedivo”. Dolazi iz riječi osnivača Ettorea Bugattija, koji je tvrdio da ako se može uporediti s nečim, onda to više nije pravi Bugatti.
Zadržavaju svoje zaštićene boje francusko plava, svijetlo siva i “duboka” crna. Zvanični logo brenda je nov, ali je u isto vrijeme već poznat, jer je već korišten u njihovim automobilima, na primjer na volanu. Ali sve to vrijeme službeni logo je bio crveni oval s ispisanim punim imenom. Sada će, prema Carbuzzu, samo naopačke E i B, inicijali osnivača, biti korišteni kao službeni logo kompanije.