Ford je predstavio potpuno novi Mustang, najprodavaniji sportski kupe na svijetu sa potpuno, sa redizajniranim digitalnim kokpitom, naprednim novim V8 motorom i modernijim stilom kako bi pružuio najzabavaniju vožnju u Mustangu. Otkako je posljednji potpuno novi Mustang predstavljen 2014. godine, od tada Mustang je svake godine  postao najprodavaniji sportski kupe na svijetu.

Atletske performanse
Novi kupe i kabriolet podižu Mustangov atletizam na nove visine, uključujući unapređeni hardver, softver i podešavanje – plus novi Gen IV 5,0-litarski V8 motor koji pruža još veći odziv i performanse.

Imerzivna digitalna iskustva fokusirana na vozača
Iza kultne siluete eksterijera Mustanga sedme generacije krije se tehnološki najnapredniji kokpit orijentisan na vozača, kombinujući najbolje iz prošlosti, sadašnjosti i budućnosti.  Najuočljivije je uklanjanje Mustangove tradicionalne gornje kontrolne table sa duplom obrvom, čime je napravljen prostor za tečnu, staklenu otvorenu središnju konzolu, prepunu tehnologije. Iza novog, debljeg upravljača s ravnim dnom nalazi se 12,4-inčna digitalna instrument tabla, koja se može prilagoditi za prikaz različitih dizajna, i nove, prilagodljive grupe koje ovise o načinu vožnje, svježe za novi model.

Oštriji dizajn sa bezvremenskim Mustangovim znakovima

Sedma generacija dodaje modernu oštrinu dizajnu inspirisanom nasleđem, koji ima za cilj da se dopadne najširoj grupi kupaca Mustanga.  Niska, vodoravna obrva preko prednje strane prepoznatljive trodijelne haube usklađena je s novim LED prednjim svjetlima kako bi se stvorio upečatljiviji prednji dio, pod utjecajem originalnog dizajna iz 1960-ih i optimiziran za zaštitu pješaka. Njegova elegantna linija krova, široki sprinterski stav i skraćeni zadnji prevjes su također vjerni autentičnim proporcijama prve generacije, dok prošireni stražnji bokovi ukazuju na moć nad točkovima u pravom Mustang stilu. Na stražnjoj strani, proširena paluba sadrži novo, oštre, prepoznatljivo trostruko osvjetljenje i redizajniran difuzor za poboljšanu aerodinamičku ravnotežu.