Super_Seven_2000

Caterham je ponovo predstavio svoj stari asortiman lansiranjem dva nova modela: Super Seven 600 i Super Seven 2000. Uoči 50. godišnjice brenda, najnovija izdanja su inspirirana Caterhamovim ranim ‘Super Sevens’ predstavljenim 1970-ih i populariziranim tokom 1980-ih; klasičan, britanski, lagani sportski automobil sa dva sjedišta sa savršenim spojem stila i performansi, ali ponovo zamišljen za 21 vijek. Iako ovi modeli izgledaju slično, oni nude dva vrlo različita iskustva vožnje.

Super Seven 600 je čisto, jednostavno iskustvo vožnje, ali pri manjoj brzini. To je auto za one koji žele uživati ​​u laganoj nedjeljnoj vožnji s vjetrom u kosi, ali su manje fokusirani na ubrzanje i konjske snage. Za ljubitelje performansi koji traže brutalniju snagu, veće brzine i automobil koji želi da se vozi s više entuzijazma, Super Seven 2000 bi trebao biti privlačniji. Oba modela će biti dostupna za samostalno sklapanje na tržištu Velike Britanije kao komplet komponenti za one koji žude za uživanjem u sklapanju vlastitog automobila.

Motor, mjenjač i performanse
Super Seven 600 pokreće Suzuki turbo motor od 660 ccm koji proizvodi 84 KS i postiže ubrzanje od 0-100 km/h za 6,9 sekundi. Super Seven 2000, ima 2.000cc Duratec motor koji generiše 180 KS i registruje 0-100 kmh za 4,8 sekundi, a ovaj model je usko povezan sa Seven 360 i kao takav koristi uvek popularnu de-Dion šasiju pronađenu u većini Caterham modela. Kasnije će se Super Seven 2000 moći kupiti i u većoj varijanti šasije. Kupci koji žele poboljšati upravljivost oba automobila mogu dodati diferencijal s ograničenim proklizavanjem. Vozači Super Seven 2000 mogu još više poboljšati performanse dodavanjem paketa sportskog ovjesa koji sadrži stražnji stabilizator i podesive platforme, kao i prednje ventilirane diskove sa četvoroklipnim čeljustima.

Caterham_Super_Seven_600_i_Super_Seven_2000.

Izgled i osjećaj eksterijera i unutrašnjosti
Izvana, oba Super Seven-a dolaze sa proširenim prednjim krilima koja su ranije viđena na Super Seven 1600, Sprint, Super Sprint i mnoštvu Caterham modela tokom 1970-ih i 80-ih. U međuvremenu, Super Seven 600 ima 14” srebrne Juno felne, dok Super Seven 2000 ima 14” Classic točkove. Obje Sedmice dolaze sa Avon ZT7 gumama, hromiranim poklopcem za punjenje, crnim kožnim Moto-Lita volanom, tepihom pozadi, poliranim auspuhom i LED zadnjim svetlima. Vozači mogu birati između različitih boja eksterijera, uključujući Gravity Black, Exocet Red, Vintage Green i Firecracker Yellow.  Opcije boja se tu ne zaustavljaju, a unutar automobila, kupci mogu birati između niza dodatnih opcija boja kako bi svojoj Sedmici dali personalizirani osjećaj. Vozači mogu odabrati boje za tepih, instrument tablu, kožna sjedišta, mjenjač i gamaše ručne kočnice.

Za više informacija o Super Seven 600 posjetite: https://www.caterhamcars.com/en/models/the-iconic-range/super-seven-600

Za više informacija o Super Seven 2000 posjetite:
https://www.caterhamcars.com/en/models/the-iconic-range/super-seven-2000