U četvrtoj epizodi Ducati World Première web serije, proizvođač sa sjedištem u Bolonji predstavio je novi Panigale V4 R. Novi Ducati Panigale V4 R prepoznatljiv je na prvi pogled zahvaljujući prisustvu karbonskih krila i livreji inspirisanoj MotoGP-om, koja integriše bijele tablice sa brojem “1”.
Srce Panigale V4 R je novi Desmosedici Stradale R od 998 cc, motor koji može postići maksimalni broj obrtaja motora od 16.500 o/min u šestoj brzini (16.000 u drugim omjerima) i isporučuje maksimalnu snagu od 218 KS pri 15.500 o/min ( Euro-5 usklađeni). Novi Desmosedici Stradale R, uprkos svim poboljšanjima, isporučuje neznatno smanjene performanse u odnosu na prethodnu verziju zbog ograničenja koje generiše izduvni sistem koji je u skladu sa strogom Euro-5 homologacijom. Pun potencijal ovog motora, međutim, izražen je na stazi ugradnjom trkačkog auspuha, koji mu omogućava da dostigne 237 KS, 3 KS više od prethodnika.
Razvoj motora novog Panigale V4 R također je uključivao proizvodnju specijalnog ulja koje je razvio Shell u suradnji s Ducati Corse. Novo ulje za performanse garantuje smanjenje mehaničkog trenja za 10% i dovodi do povećanja maksimalne snage za dodatnih 3,5 KS, koja raste na +4,5 KS na limiteru. Uz kombinaciju trkačkeg izduva i namjenskog ulja, maksimalna izlazna snaga Panigale V4 R može doseći izvanrednih 240,5 KS.
Kako bi se povećala okretnost, osjećaj vozača i prianjanje, šasija Panigale V4 R također slijedi evolucijski smjer koji je pratio Panigale V4/V4 S sa modelom iz 2022., zadržavajući potpuno mehaničko podešavanje ovjesa. Karoserija motocikla je takođe ažurirana, uz usvajanje rezervoara od brušenog aluminijuma sa kapacitetom povećanim na 17 litara i profilom koji nudi bolju podršku za ruke i noge vozača pri kočenju i pri skretanju. Na Panigale V4 R aerodinamički paket je također revidiran u cilju veće efikasnosti: nova krila sa dva elementa (glavni + zakrilac) garantuju isto aerodinamičko opterećenje, ali su kompaktnija i tanja (za 40% odnosno 50%).