Dostupna za naručivanje za isporuku u martu, Mazda MX-5 za 2023. nastavlja pobjedničku formulu. Ponuda od 10 modela sadrži novu strukturu naziva sa modelima Convertible koji uzimaju ime Roadster koji se koristi na drugim mjestima širom sveta, dok linija novoimenovane nivoe opreme nosi nazive Prime-Line, Exclusive-Line i Homura.
Sa nepromijenjenom linijom motora, i Roadster i Retractable Fastback RF modeli dolaze s izborom između 1,5-litarskih 132 KS i 184 KS 2,0-litarskih Skyactiv-G benzinskih motora. Za modelsku godinu 2023. 1,5-litarski Roadster dostupan je u razredima Prime-Line i Exclusive-Line, zamjenjujući ranije ponuđene SE-L i Sport modele. 2,0-litarski Skyactiv-G Roadster od 184 KS usklađen je sa Exclusive-Line i vrhunskim Homura klasama – zamjenjujući nazive modela Sport Tech i GT Sport Tech.
Kao i kod Roadstera, Prime-Line RF pokreće 1,5-litarski motor, dok Exclusive-Line modeli mogu biti specificirani sa 1,5 ili 2,0-litarskim motorom, a vrhunska Homura je isključivo usklađena sa 2,0- litarski motor. Osim toga, 2,0-litarski RF u oba nivoa opreme dolaze s opcijom odabira automatskog mjenjača.
Ažuriranja za Mazdu MX-5 za 2023. uključuju dodavanje boje cirkon pijeska na MX-5 po prvi put, dok će Homura ručni modeli imati crvene Brembo prednje kočione čeljusti.
Kao što biste očekivali od automobila koji je toliko poznat po svojim dinamičkim sposobnostima, Mazda MX-5 iz 2023. zadržava istu nagrađivanu mehaničku postavku kao i prije. Predstavljena u septembru 2018. godine, ažurirana verzija 2,0-litarskog Skyactiv-G motora od 184 KS ima lakše klipove i klipnjače, plus nadograđene bregaste osovine, ispušne ventile, injektore goriva, ventil za gas i usis zraka, a sve to povećava performanse u odnosu na 160 KS verzija koja je predstavljena u četvrtoj generaciji MX-5 na lansiranju 2015. Kao rezultat toga, motor ima crvenu liniju od 7.500 o/min.
Kao i ranije, 2,0-litarski automobili sa ručnim mjenjačem imaju prednju podlogu, diferencijal sa ograničenim proklizavanjem i Bilstein amortizere kao standard, dok svi modeli MX-5 imaju Kinematic Posture Control (KPC).
Masashi Nakayama, programski menadžer i glavni dizajner za MX-5, rekao je „ključna fraza za naš razvoj četvrte generacije MX-5 bila je ‘Inovirajte u cilju očuvanja’, i čvrsto vjerujem da je stalna privlačnost ovog modela rezultat naše neprestane posvećenosti usavršavanju vozila tokom njegove 30-godišnje istorije. Želimo da nastavi da nudi kupcima jedinstveno uzbuđenje i učvrsti svoju poziciju kulturne ikone.”