Mora da je potrebna istinska strast prema motosportu da bih se sa takvom preciznošću i tako iscrpno pozabavio tako velikom temom kao što je moja karijera. Iskreno, koliko mi je poznato, niko osim Jona Saltinstalla nije imao hrabrosti da se preduzme tako ogromnom zadatku.
Zaista, “Jacky Ickx: His Authorized Competition History” nije tipična biografija; to je prava enciklopedija o mom sportskom životu. Tokom procesa provjere činjenica Džonovog nacrta, pažljivo sam pretražio svoje pamćenje kako bih se uvjerio da je sve što je moguće preciznije. Ali nisam morao ništa da menjam. Jonovo istraživanje je bilo besprijekorno i nisam mogao odabrati bolje riječi od njegovih. Hvala ti, Jone, na ogromnom trudu! Ovo je knjiga koju ću cijeniti. Jacky Ickx
Jacky Ickx je jedan od pravih velikana automobilskih trka. U karijeri dugoj skoro 40 godina, bio je i vrlo uspješan i izuzetno svestran, trkajući se na najvišem nivou u širokom spektru kategorija – uključujući Formulu 1, sportske automobile, automobile za turneje i reli racije – i pobjeđivao u cijelom. Među brojnim priznanjima, osvojio je 24 sata Le Mansa neviđenih šest puta i dva puta završio kao drugoplasirani u Svjetskom prvenstvu Formule 1. Ova iscrpno istražena knjiga napisana je uz njegovu potpunu saradnju i opisuje svaku od 573 trke na kojima se takmičio u automobilima i motociklima, formirajući detaljan i pronicljiv zapis o njegovom trkačkom životu potkrijepljen s preko 900 slika, od kojih mnoge imaju nikada ranije nije objavljeno. Ovo je biografija trkačkog vozača izuzetne dubine koju će svi ljubitelji motosporta cijeniti.
Ključni sadržaj
- Počevši u motociklističkim trkama, Ickx je dvaput bio krunisan belgijskim šampionom prije nego što je prešao na četiri točka; odmah se pokazao kao pobjednik u putničkim automobilima i jednosjedima, postavši prvak Evrope u Formuli 2 1967. godine.
- Od 1967. godine postao je zvijezda u sportskim automobilima, vozeći plavo-narandžaste Gulf Mirage i Ford GT40 do brojnih uspjeha, što je kulminiralo njegovom prvom pobjedom u Le Manu 1969. godine sa svojim slavnim finišem.
- Ugrabio ga je Ferrari za 1968., ostvario je herojsku prvu pobjedu u Formuli 1 na togodišnjoj kišom natopljenoj Velikoj nagradi Francuske, potvrđujući svoju reputaciju dugu karijeru u vožnji bez premca po vlažnom vremenu.
- Osim jedne sezone sa Brabhamom, Ickx je proveo svoje najbolje godine u Formuli 1 sa Ferrarijem, ostvarivši osam pobjeda u periodu 1968–72, i dva puta završio na drugom mjestu na tabeli Svjetskog prvenstva, sa Brabhamom (1969) i Ferrarijem (1970).
- Nakon Ferarija, njegovo prisustvo u Formuli 1 je prestalo, ali je napredovao u sportskim automobilima, ostvarivši tri uzastopne pobjede u Le Manu, sa Mirageom 1975., zatim s Porscheom.
- Nakon njegove pete pobjede u Le Mansu 1981. godine, ponovno rođenje utrka sportskih automobila u grupi C iz 1982. vidio je Ickxa kao voditelja u sveobuhvatnom Porsche timu, četverogodišnjem periodu koji mu je donio rekordnu šestu pobjedu u Le Manu, 12 ukupno pobjeda i dvije titule svjetskog prvaka.
- Nakon povlačenja iz kružnih trka, njegova kasnija karijera ga je odvela u potpuno različite avanture u motosportu u reli racijama, gdje njegov rekord Pariz-Dakar uključuje pobjedu 1983. (vozeći Mercedes-Benz) i druga mjesta 1986. (Porsche) i 1989. (Peugeot) .
- ACKY ICKX
Njegova autorizovana istorija takmičenja
Jon Saltinstall
Predgovor Jacky Ickx
Predgovor Derek BellObjavljivanje: novembar 2022.
Cijena u Velikoj Britaniji: 95,00 funti
ISBN: 978-1-910505-80-9
Format: 280x235mm tvrdi povez
Obim stranice: 608
Ilustracija: Preko 900 slika,