Brend automobila za performanse, Abarth, postao je prvi proizvođač koji je isprobao tehnologiju prepoznavanja lica kako bi bolje razumio emocije koje se doživljavaju u automobilu. Radeći u partnerstvu sa svjetski poznatim Univerzitetom Loughborough, Abarth je izveo eksperiment kako bi otkrio različite emocije koje doživljavaju vozač i suvozač.
Vozeći Abarth F595, 595 Esseesse i 595 Competizione, učesnici su prošli kroz izazove u vožnji uključujući brze krugove, precizne zadatke vožnje i scenarije jurnjave u Mallory Parku, Leicestershire. Zatim su mjerene emocije uključujući sreću, uzbuđenje i strah dok su putnike vozili profesionalni vozači.
Rezultati su pokazali da je najizraženiji osećaj tokom vrućeg kruga bio sreća, kako za volanom (31,8%) tako i kao suvozač (35,4%). Kada su ih vozili profesionalni vozači koji su doveli automobil do njegovog punog potencijala, učesnici su doživjeli kratke navale straha i šoka (11,9%), što je doprinijelo uzbudljivom iskustvu na stazi. Najmodernija tehnologija prepoznavanja lica korištena je uz senzore otkucaja srca – elektrokardiogram (EKG) i fotopletizmografiju (PPG) – omogućavajući Abarthu da precizno otkrije niz emocija među pojedincima.
Podaci su zatim analizirani pomoću biblioteke DeepFace Python i biblioteke Facial Emotion Recognition. Greg Taylor, Fiat i Abarth, izvršni direktor u Velikoj Britaniji, dodao je: “Naši proizvodi nisu dizajnirani samo da oduševe vozače na cesti, već su i savršeni automobili za trku.” Počevši od modela 595 za one koji žele ući u Abarth svijet, svi Abarthovi nude performanse, adrenalin i uzbuđenje na putu. Jedna od najizrazitijih karakteristika Abartha oduvijek je bio njegov zvuk s ljudima koji čuju Abarth prije nego što ga vidite. Sa zadnjim ovjesom Koni, vozač se osjeća povezanije s cestom dajući sportsko iskustvo vožnje i superiornu kontrolu nad performansama.