Maro Engel potukao je prethodni rekord za automobile koji su dozvoljeni na cestama za nevjerovatnih osam sekundi.
Mercedes-AMG je doveo dva ONE u ring, što je značilo da se ograničeno vreme može efikasno iskoristiti. Prema specifikacijama Nürburgring 1927 GmbH & Co. KG, oba vozila je pregledao i dokumentovao TÜV Rheinland kako bi se osiguralo da su u serijskoj proizvodnji. Notar je potvrdio ispravno stanje vozila i ispravno vođenje evidencije.
Rekordno vozilo u stanju serijske proizvodnje
Tehnički, ovo rekordno vozilo imalo je sve što Mercedes-AMG ONE nudi kao standard – hiperautomobil koji po prvi put na cestu donosi tehnologiju hibridnog pogona Formule 1. Sa jednim motorom sa unutrašnjim sagorevanjem i četiri elektromotora, E PERFORMANCE hibrid isporučuje ukupno 782 kW (1.063 KS), sa maksimalnom brzinom od 352 km/h. Ostala motorsport tehnologija seže od karbonskog monokoka i karoserije od karbona do motora/mjenjača kao napregnutog elementa i aktivne aerodinamike do šasije s potiskom. Sa svojom kompleksnom tehnologijom, dvosjed Mercedes-AMG ONE u nekim slučajevima nudi čak i više od trkačkog automobila Formule 1™. Posjeduje potpuno varijabilni AMG Performance 4MATIC+ pogon na sve kotače sa stražnjom osovinom sa hibridnim pogonom i prednjom osovinom s električnim pogonom s vektorom obrtnog momenta.
Maro Engel je odabrao program vožnje “Race Plus”. To znači aktivnu, maksimalnu moguću aerodinamiku, čvrsto podešavanje šasije, spuštanje vozila za 37 mm na prednjoj i 30 mm na zadnjoj osovini i, naravno, punu snagu svih motora. Sistem za smanjenje otpornosti (DRS) aktivira vozač pritiskom na dugme na volanu. Ovo uvlači prednje lamele na krilima, kao i gornji aero element dvostepenog zadnjeg krila. Ako sistem detektuje usporavanje ili određeni stepen bočnog ubrzanja, aero elementi se ponovo munjevito izvlače.
Inteligentna vožnja za optimalno upravljanje energijom
Rekordni krug u hibridnom super sportskom automobilu s tehnologijom Formule 1™ zahtijevao je ne samo vozačke vještine, već i inteligentni stil vožnje: Maro Engel je koristio posebno upravljanje energijom za krug 20,8 km Nordschleife. To znači da nije mogao ubrzati do najveće moguće brzine na svim dionicama staze, ali je morao upravljati i svojom energijom. Da bi to uradio, koristio je četvorostepenu kontrolu protoka energije (EFC) AMG ONE i pustio gas nešto ranije u nekim delovima, poznatim kao „podizanje i obala“ u tehničkom žargonu. Osim toga, Maro je koristio i povrat energije u fazama kočenja. Dakle, čak i na dugom Döttinger Höhe, baterija visokih performansi je i dalje nudila dovoljno snage za maksimalnu brzinu od 338 km/h.
Kupci AMG ONE također mogu iskoristiti sve ove opcije varijacije. Ovo se odnosi i na gume MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R MO, koje su standardno ugrađene i posebno su razvijene za ONE u saradnji sa razvojnim partnerom Michelinom. Standardni AMG keramički kompozitni sistem visokih performansi osigurava najveće moguće usporavanje i stabilnost.

Prvi proizvođač automobila sa hiperautomobilom na Ringu
Mercedes-AMG je prvi proizvođač automobila koji je izašao na Nürburgring Nordschleife sa takvim hiperautomobilom i tamo postavio zvanične rekorde. Mercedes-AMG ONE stoga nije samo apsolutno najbrže vozilo koje je dozvoljeno na putevima na Nordschleifeu, već i broj 1 u kategoriji “super sportskih automobila” u Nirburgringu.