Iako se svijet ubrzano pomjera prema BEV-ima (električnim vozilima na baterije), pomaku koji je u velikoj mjeri potaknut Europskim zelenim dogovorom, koji je postavio cilj zemljama EU da postignu neutralnost ugljika do 2050. godine, ostaje mnogo pitanja u vezi s potragom za čisto električnim automobilom. strategija. Na primjer, da li se električna energija koristi za pogon ovih vozila proizvedena iz ekološki prihvatljivih izvora? Da li su izvorni materijali koji se koriste u proizvodnji baterija održivi i ekološki prihvatljivi? A šta je sa onim nacijama u kojima struja tek treba da bude dostupna svima?
Mazda je uvjerena u pozitivan doprinos dekarbonizaciji mobilnosti korištenjem e-goriva proizvedenih iz čistih izvora energije, jer su također 100% neutralna ugljika. Stoga se Mazda se takmiči u ST-Q klasi, koja je isključivo za specijalna vozila bez homologacije. Drugim riječima, to je mjesto za proizvođače da isprobaju eksperimentalne automobile.
U slučaju Mazde, njen koncept Zekken 55 Mazda2 Bio pokreće 100 posto biodizel napravljen od korištenog ulja za kuhanje i masti mikroalgi.Programeri motora koji su dio Mazdinog trkačkog tima pohvalili su visok kvalitet biodizel goriva sljedeće generacije, rekavši „Može dobro raditi s postojećim Skyactiv-D kada su u pitanju stvari poput prilagođavanja sistema za ubrizgavanje goriva.“ U ovom trenutku, Mazda2 Bio Concept je ‘laboratorij na točkovima’. Kompanija je odlučila da isproba novo gorivo u ovom vozilu male veličine nakon što je zabilježila uspehe u trkačkoj sezoni 2021. sa standardnim dizel motorom Skyactiv koji je pokretao privatni tim. Međutim, za sezonu 2023. Mazda razvija novi trkaći automobil baziran na Mazdi3 koji ima snažniji motor.
Zapravo, možda neće proći mnogo vremena prije nego što na cestama vidimo biodizel Skyactiv-D automobile. To je hrabar poduhvat, ali onaj koji savršeno odgovara Mazdi, koja je oduvijek imala duh izazivača.