Projekat, koji vodi Toyota Motor Manufacturing (UK) Ltd (TMUK) i finansira Vlada Ujedinjenog Kraljevstva kroz Napredni pogonski centar (APC), istražit će i razviti potrebne tehnologije za integraciju komponenti druge generacije gorivnih ćelija koje se koriste u Toyota Mirai unutar Hiluxa na električni pogon. D2H će iskoristiti svoju stručnost u simulaciji, aerodinamici i termodinamici – usavršenoj godinama na vrhuncu takmičarskog motosporta – kako bi se pozabavio mnogim izazovima koji su uključeni u razvoj sistema za hlađenje i strategija protoka zraka koje daju maksimalnu efikasnost. Projekt, za kojeg je predviđeno da traje dvije godine, omogućit će proizvodnju prototipova vozila na lokaciji TMUK-a u Burnastonu 2023. godine, uz razmatranje male serije. Kao takav, projekat predstavlja uzbudljivu priliku za podršku dekarbonizaciji transportnog sektora u segmentu koji je tradicionalno teško elektrificirati.
Adam Evans, viši inženjer D2H na projektu, rekao je: „Britanska zabrana prodaje novih vozila na benzin i dizel motor u Velikoj Britaniji 2030. uključuje pikape, a to ima implikacije na sektore van autoputa, građevinarstva i komunalnih usluga koje zavisi od ovih pouzdanih radnih auutomobila. Toyotina tehnologija vodoničnih gorivnih ćelija, kao što je dokazano u Miraiju, pruža jedno od mogućih rješenja za izazov održavanja ovih industrija u pokretu u okruženjima u kojima se akumulatorski električni pogoni često pokažu nepraktičnim. Naše iskustvo u razvoju tehničkih i inženjerskih rješenja za složene probleme koja su i efikasna i komercijalno isplativa bit će dobro iskorištena.”