Četvrtak, 19 Septembra, 2024

DS AUTOMOBILES DEMONSTRIRA PERFORMANSE NA SAJMU RÉTROMOBILE

DS Automobiles prikazuje četiri modela na sajmu Rétromobile 2023. Izložena su četiri modela, dvije visokotehnološke laboratorije i dva proizvodna modela.

SM PROTOTYPE (1973)

Ovaj prototip je dizajniran za testiranje povećanog ubrzanja na vuču i stabilnost smjera pri velikoj brzini. Pomoću kontrola i mjernih uređaja, SM PROTOYPE omogućava korekciju trima ili podešavanje postavki kao što su raspodjela težine, krutost ovjesa ili brzina kotrljanja, sve u toku vožnje. Ovaj prototip od 340 konjskih snaga korišten je za razvoj konkurentskih modela baziranih na SM.

  • Kupe sa 2 vrata, 2 sedišta, kratkim repom.
  • Maserati motor od 3,0 litara sa četiri bregaste osovine iznad glave, 3 Weber dvostruka karburatora, 4 ventila po cilindru. Stvarna snaga: 340 konjskih snaga.
  • Hidraulično ovjes sprijeda i straga.
  • Dužina: 4,35 m – Širina: 1,71 m – Visina: 1,10 m (stacionarno) – Težina: 1.169 kg.
  • Maksimalna brzina: 285 km/h.
DS E-Tense Performance prikazan na Salonu automobila u Parizu

DS E-TENSE PERFORMANCE (2022)

Dizajniran da bude laboratorija super visokih performansi, DS E-TENSE PERFORMANCE je dizajnirao DS PERFORMANCE nakon što je osvojio dve vozačke i dve timske titule u šampionatu Formule E. Tokom svoje prve serije testova, DS E-TENSE PERFORMANCE je već prešao više od 3.000 kilometara i zabiljeležio brzinu od 0 do 100 km/h za 2,0 sekunde. Pogon se sastoji od dva elektromotora za kombinovanu snagu od 600 kW (250 kW naprijed i 350 kW pozadi) što je 815 konjskih snaga za ubrzanje ali i regeneraciju i obrtni moment od 8.000 Nm na točkovima. Direktno proizašli iz razvoja DS PERFORMANCE Formule E, ova dva elektromotora pokazuju izuzetnu snagu.

  • Kupe sa 2 vrata i 2 sedišta
  • Elektromotori snage 340 (prednji) i 475 (stražnji) konjskih snaga.
  • Ukupna snaga: 815 konjskih snaga.
  • Dužina: 4,70 m – Širina: 1,95 m – Visina: 1,28 m – Težina: 1.250 kg.
  • Maksimalna brzina: 250 km/h.
DS 21 PALLAS INJECTION ÉLECTRONIQUE (1970)

DS 21 PALLAS INJECTION ÉLECTRONIQUE (1970)

Referent za stoljeće automobilizma, DS je uspostavio mit od svog prvog pojavljivanja u Parizu 1955. Revolucionarni dizajn, uveo je obilje tehnologije, između ostalog hidropneumatsko ovjes, servo upravljač, hidraulički kontrolirani mjenjač, ​​kočenje uz pomoć diska kočnice sprijeda i upravljanje koje se okreće na osi kotača. Prvi put prikazan sa motorom od 75 konjskih snaga, DS nije prestao da postaje efikasniji. U septembru 1969. postao je prvi francuski serijski automobil koji je nudio elektronsko ubrizgavanje, dostižući 139 konjskih snaga sa motorom od 2.175 ccm za maksimalnu brzinu veću od 185 km/h.

  • Salon sa 4 vrata i 5 sedišta
  • Motor 2,2 litara, elektronsko ubrizgavanje. Stvarna snaga: 139 konjskih snaga.
  • Hidraulično ovjes sprijeda i straga.
  • Dužina: 4,80 m – Širina: 1,79 m – Visina: 1,47 m (stacionarno) – Težina: 1170 kg.
  • Najveća brzina: 185 km/h.

DS 9 E-TENSE 4×4 360 (2022)

DS 9 koristi izvrsnost francuske luksuzne ekspertize sa ekskluzivnim enterijerom, dizajniranim i tapaciranim od strane žena i muškaraca iz tima za boje i materijale i zanatskih tapetara DS Automobiles sa sedištem u oblasti Pariza. Preuređen u Francuskoj od strane tima DS PERFORMANCE, DS 9 E-TENSE 4×4 360 predstavlja najbolje u tehnologiji DS Automobiles. Sa PureTech benzinskim motorom od 200 konjskih snaga u kombinaciji s dva elektromotora od 81 kW (110 konjskih snaga) sprijeda i 83 kW (113 konjskih snaga) pozadi, kao i posebnim podešavanjima, DS 9 E-TENSE 4×4 360 demonstrira vrhunsko performanse (0-100 km/h za 5,6 sekundi, 1.000 metara start-stop za 25,0 sekundi).

  • Salon sa 4 vrata i 5 sedišta.
  • Plug-in hibridni pogon sa motorom od 1.598 ccm od 200 konjskih snaga i dva elektromotora od 100 (prednji) i 113 (stražnji) konjskih snaga. Ukupna snaga: 360 konjskih snaga.
  • DS ACTIVE SCAN SUSPENSION prigušenje koje kontroliše kamera.
  • Dužina: 4,93 m – Širina: 1,93 m – Visina: 1,46 m – Težina: 1.931 kg.
  • Najveća brzina: 250 km/h.

Možda vas zanima

Nedavno objavljeno