Dok se Porsche Penske Motorsport tim priprema za utrku Porsche 963, razgovarali smo s Pascalom Zurlindenom, direktorom Performance Engineering u Multimatic Special Vehicle Operations, o Multimatic-ovoj uključenosti u ovu uzbudljivu eru trka sportskih automobila.
Počnimo od samog početka. Šta je LMDh?
LMDh je skraćenica za Le Mans Daytona hybrid. To je potpuno novi tip sportskog automobila koji je kreiran za utrke u IMSA WeatherTech SportsCar Championship (IMSA), koji uključuje utrke kao što su Rolex 24 u Daytoni i 12 sati Sebringa, te FIA Svjetsko prvenstvo u izdržljivosti (WEC ), čiji je vrhunac 24 sata Le Mansa.
Svaki automobil ima motor sa unutrašnjim sagorevanjem koji je definisao proizvođač – za Porsche je to 4,6-litarski V8 Biturbo – i hibridni sistem sa specifikacijama, koji je saradnja između Boscha (motor) i Williams Advanced Engineering (akumulatorski sistem), sa specifikacijom mjenjača od Xtrac. Stil karoserije je definiran od strane proizvođača tako da obožavatelji mogu identificirati brendove koji se takmiče. Što se tiče brzine, LMDh automobili će ciljati trkački krug Le Mansa od 3 m 30 s.
Kakva je uključenost Multimatica u LMDh?
Mi smo jedan od četiri izabrana dobavljača šasija. Proizvođači automobila mogu birati koji će od njih četiri kreirati “kičmu” njihovog automobila, a mi smo bili počastvovani što smo bili izabrani od strane Porschea, koji je svoj automobil nazvao Porsche 963. Kao dio kičme, također ćemo Porscheu pružiti najnovije Multimatski DSSV amortizeri dizajnirani za trkačke prototipove.
Može li se itko osim Porschea utrkivati u 963?
Da, propisi dozvoljavaju proizvođačima da prodaju automobile timovima kupaca. Pored dva fabrička 963-a koji će biti predstavljeni u IMSA-i i još dva automobila u WEC-u od strane Porsche Penske Motorsport-a, više timova kupaca je takođe naručilo automobile.

Zašto mislite da je Porsche izabrao Multimatic?
Naše dvije kompanije su radile zajedno na mnoštvu projekata dugi niz godina; 919, RSR, Cup i tako dalje. To je značilo da smo već navikli da radimo kao tim, što eliminiše svaki rizik od gubitka kada želite da postignete svoj cilj. Drugi ključni faktor mogao je biti da Multimatic ima bazu u Charlotteu, prilično blizu Porsche Penske Motorsport, što opet čini projekt efikasnim. Ovo partnerstvo sa Porsche Motorsportom je kulminacija više od 30 godina razvoja naše ekspertize u oblasti inženjeringa i razvoja takmičarskih vozila.
Prijedlog za pogled u arrhivu: 1983 Brdska trka Lovćen Cetinje dio I