U novi Mercedes-Benz eSprinter uloženo je oko 350 miliona eura, a kupci će moći da kupe kombi sa dugim međuosovinskim razmakom i visokim krovom, opremljen najvećom dostupnom baterijom, korisnog kapaciteta 113 kilovat sati, nosivosti 14 kubnih metara i bruto mase vozila do 4,25 tona. Ova prva varijanta kombija će biti lansirana u Evropi krajem 2023. godine, a varijanta šasije kabine i druge varijante na baterije postepeno će uslijediti, čineći eSprinter održivom opcijom za brojne nove sektore, kao i za proizvođače karoserija.
Vozilo će biti bazirano na originalnom konceptu koji se sastoji od tri modula. Prednji i stražnji moduli mogu se koristiti sa svim dostupnim varijantama, bez obzira na međuosovinsko rastojanje i veličinu baterije, osiguravajući maksimalnu sinergiju u proizvodnji i veću ekonomiju obima.
Električni domet, zasnovan na simulaciji koja koristi WLTP ciklus, biće do 400 kilometara. Simulirani domet baziran na WLTP gradskom ciklusu bit će do 500 kilometra.
Glavne komponente električnog pogona (eATS) u novom eSprinteru su dva nova: efikasan motor i inovativna električna stražnja osovina, a obje se po prvi put koriste u Mercedes-Benzovom kombiju s električnim akumulatorom. Sinhroni motor s permanentnim magnetom (PSM), koji teži samo oko 130 kilograma, odlikuje se posebno visokom efikasnošću i optimiziranim upravljanjem toplinom. Motor je dostupan u dva nivoa snage, sa 100 ili 150 kilovata, i isporučuje obrtni moment do 400 njutn metara. Zadnja osovina sa električnim pogonom čini moguće varijante šasije kabine pored klasičnog kombija. Za kupca to donosi prednosti u pogledu konverzija i nadgradnje, dužine vozila (A2 i A3), maksimalne bruto mase vozila (do 4,25 tona) i nosivosti prikolice (do 2 tone).
Kao i svi električni kombiji iz Mercedes-Benza, novi eSprinter može se puniti i naizmjeničnom (AC) i jednosmjernom strujom (DC). Ugrađeni punjač, koji pretvara struju pri punjenju naizmjeničnom strujom, na primjer na Wallboxu, ima maksimalnu snagu od 11 kilovata. Novi model se može puniti sa do 115 kilovata na stanicama za brzo punjenje, omogućavajući korisnicima da napune od 10 do 80 posto za oko 28 minuta za bateriju od 56 kWh i oko 42 minute za bateriju od 113 kWh.