Petak, 23 Februara, 2024

Lansirana je pilot flota BMW iX5 Hydrogen.

Odabrani predstavnici međunarodnih medija sada mogu testirati prva vozila pilot serije na vodik, koja će krenuti u rad ove godine. Nakon četiri godine razvoja, BMW iX5 Hydrogen vozilo i razvojni projekat ulazi u ključnu fazu. Vozni park manji od stotinu vozila će se sada koristiti na međunarodnom nivou za potrebe demonstracije i testiranja za različite ciljne grupe. Odabrane test grupe koje nisu bile uključene u razvoj mogu po prvi put aktivno steći direktan utisak o svojstvima BMW-a iX5 Hydrogen.

BMW iX5 Hydrogen.
BMW iX5 Hydrogen, razvijen na bazi aktuelnog BMW-a X5, prvi put je predstavljen kao konceptna ideja na IAA 2019. Na IAA Mobility 2021, prvi prototipovi mogli bi se aktivno iskusiti kao šatl vozilo za putnike. Njegov sistem vodoničnih gorivnih ćelija je dodatni dokaz o vodećoj razvojnoj ekspertizi BMW Grupe u oblasti tehnologija električnih pogona. BMW Grupa dosljedno ide naprijed s razvojem tehnologije vodoničnih gorivnih ćelija kao dodatne opcije za lokalnu individualnu mobilnost bez emisija u budućnosti.

BMW iX5 Hydrogen.- punjenje rezervoara

BMW Grupa dobija pojedinačne gorivne ćelije od Toyota Motor Corporation. Obje kompanije imaju dugogodišnju saradnju od povjerenja i zajedno rade na pogonima na gorive ćelije od 2013. godine. Plinoviti vodonik potreban za napajanje gorivne ćelije pohranjen je u dva rezervoara od 700 bara od plastike ojačane karbonskim vlaknima (CFRP). Zajedno drže šest kilograma vodonika, s kojim BMW iX5 Hydrogen može postići domet od 504 km u WLTP ciklusu.  Punjenje rezervoara vodonika traje samo tri do četiri minute, tako da BMW iX5 Hydrogen prenosi tipično BMW zadovoljstvo u vožnji sa samo nekoliko kratkih zaustavljanja, čak i na velikim udaljenostima.

Tehnički podaci, performanse vožnje, vrijednosti potrošnje i domet BMW-a iX5 Vodik na prvi pogled:

Ukupni pogonski sistem Maksimalna snaga : 295kW/401hp
Kontinuirana električna snaga sistema gorivih ćelija:125kW/170hp
Maksimalna snaga baterije (Li-ion tehnologija): 170 kW/231 KS
Maksimalna snaga visoko integrisane električne pogonske jedinice: 295 kW/401PS
Kapacitet rezervoara za vodonik: 6 kg vodonika (gasovitog)
Ubrzanje 0-100 km/h < 6 s / Maksimalna brzina: preko 180 km/h
Potrošnja vodonika prema WLTP: 1,19 kg/100 km
Domet prema WLTP: 504 km (313 milja)

Možda vas zanima

Nedavno objavljeno