One su univerzalni interfejs između kupaca, njihovih vozila i brendova: BMW i MINI. Danas više od deset miliona vozača koristi aplikaciju “My BMW” i “MINI”, više od dva miliona čak i svaki dan. Raznolike funkcije aplikacija uvjeravaju brojnim pametnim funkcijama, praktičnim uslugama i korisnim savjetima. Deseci hiljada korisnika ocijenili su aplikacije u Apple App Store-u sa 5 zvjezdica.
Stanje vozila uvijek vidljivo i brojne funkcije pritiskom na dugme. Uz aplikacije, vozači su uvijek obaviješteni o statusu svog vozila. Vrata se također mogu zaključati i otključati putem aplikacije, klima uređaj/ventilacija se može aktivirati ili, ovisno o opremi vozila, okolina i unutrašnjost vozila se mogu prikazati u aplikaciji pomoću Remote 3D View. Štaviše, adrese odredišta mogu se lako poslati iz aplikacije u navigacioni sistem vozila. Osim toga, usluge trećih strana kao npr B. Amazon Alexa** se može upravljati.
Aplikacije također nude niz korisnih funkcija za elektrificirana vozila – na primjer, kupci su u realnom vremenu obaviješteni o statusu punjenja i električnom dometu te su tijekom procesa punjenja obaviješteni putem push obavijesti da je dostignut ciljni nivo punjenja io bilo kakvom nepravilnosti. U Europi, kupčev BMW ili MINI Charging ugovor može se pohraniti u aplikacijama po želji. Ovako funkcionira digitalna autentifikacija putem aplikacije na preko 400.000 punjača diljem Europe. Naplata se odvija povoljno na mjesečnoj bazi koristeći način plaćanja pohranjen preko BMW / MINI Charging.
Još jedna osnovna funkcija obje aplikacije je upravljanje potrebama servisiranja i održavanja vozila. Ako je usluga potrebna, korisnici primaju push obavještenje i mogu zakazati termin direktno u aplikaciji. Cijeli servisni proces je podržan putem aplikacije s prijavom, servisnim videom, praćenjem statusa i plaćanjem. Ako je vaše vlastito vozilo uključeno u nesreću, možete, naravno, koristiti aplikaciju da brzo i efikasno pozovete pomoć u slučaju nezgode i kvara.