Auto klub Mladost Novi Travnik Auto rally 2023 Novi Travnik Parking TC ROBOT 11.00 Start prvog natjecatelja, prva vožnja
AUTO RALLY –NOVI TRAVNIK 2023. |
„AUTO KLUB MLADOST “NOVI TRAVNIK“ |
NOVI TRAVNIK 2023. |
P R O G R A M |
Dan rally-a |
– 8.00-9.00 Završne pripreme rallya ,lokacija: |
– Parking kompanije „ROBOT” |
– 9.00-10.00 Verifikacija natjecatelja i vozila i tehnički pregled vozila po klasama |
-10.00- 10.45 Pripreme staze, mjere osiguranja, priprema mjernih uređaja i sudija |
11.00 Start prvog natjecatelja, prva vožnja |
-13.00 Start prvog natjecatelja, druga vožnja |
14.30 Proglašenje pobjednika i ekipa |
Predsjednik Organizacijskog odbora |
P O S E B A N P R A V I L N I K |
AUTO RALLY-a „NOVI TRAVNIK“ 2023. |
Članak 1. Organizacija |
Sukladno Pravilniku o organizaciji i provođenju automobilističkih natjecanja, SAMS-a BIH, Prvenstvo BiH u AMCS-Auto klub MLADOST Novi Travnik organizira: |
AUTO RALLY“NOVI TRAVNIK“ 2023. |
NOVI TRAVNIK |
Auto rally „NOVI TRAVNIK“ 2023. (U daljnjem tekstu „Rally“), održat će se 14.5.2023.(nedjelja) godine u NOVI TRAVNIK – parking ROBOT |
Rally je automobilistička , sportsko turistička manifestacija koja ima za cilj popularizaciju i razvoj auto sporta i turizma u Bosni i Hercegovini. |
Rally je zvjezdasta vožnja natjecatelja od sjedišta Auto klubova do Novog Travnika, gdje će se izvšiti verifikacija natjecatelja i tehnički prijem vozila. |
Na poligonu (parking „ROBOT“), vozit će se prvi ispit spretnosti, izvršiti otvaranje rallya, a potom i drugi ispit spretnosti, nakon čega će se izvršiti i proglašenje pobjednika. |
Rally se boduje za Prvenstvo BiH u automobilističkom sportu ocjensko spretnosne vožnje (OSV) za 2023 godinu. |
Rally je upisan u Kalendar natjecanja za 2023.godinu kod Sportskog auto moto saveza u BiH. |
O R G A N I Z A T O R |
AUTO KLUB“MLADOST“ NOVI TRAVNIK |
S.Radića bb, NOVI TRAVNIK |
MOB: 063 334 271,063 394 566 |
Članak 2. Sudjelovanje |
Pravo sudjelovanja na Rally-u imaju svi članovi Auto klubova iz BiH i inozemstva, te svi građani koji posjeduju vozačku dozvolu, a blagovremeno su podnijeli prijavu organizatoru. Vozači sa licencama SAMS-a BIH za 2023. godinu bodovaće se za Prvenstvo BIH pri SAMS-u BIH. |
Članak 3. Prijave i startarina |
Pojedinačne prijave za sudjelovanje na Rally-u su obvezne i podnose se na odgovarajučem obrascu organizatora u jednom primjerku. |
Prijave za ekipe timova su obvezne i podnose se na odgovarajućem obrascu organizatora.Prijave za ekipe moraju biti ovjerene od strane klubova.Klub može prijaviti više ekipa timova. |
Članak 4. Rok za prijavljivanje |
Krajnji rok za prijavljivanje je dan prije održavanja Rally-a, do kada sve prijave za sudjelovanje na rally-u trebaju stići do organizatora. |
Organizator zadržava pravo da prijave pristigle poslije navedenog roka prihvati ili odbije. |
Članak 5. Elementi Rally-a |
Rally se sastoji iz: |
-vožnja od matičnih Klubova do Novog Travnika |
-dva ispita spretnosti koji se voze na poligonu parkinga „ROBOT“ |
Članak 6. Polasci i vrijeme vožnje |
Datumi, vrijeme polaska, putni pravci i vrijeme vožnje od matičnih Klubova do mjesta prve zajedničke vremenske kontrole ostavljaju se na izbor vozačima. |
Članak 7. Natjecateljske klase |
Sva prijavljena vozila po završenoj verifikaciji, bit će razvrstana u natjecateljske klase prema radnoj zaprmini motora, i to: |
-prva klasa do 1300 ccm |
-druga klasa od 1301 do 1800 ccm |
-treća klasa preko 1801 ccm+ Pro sport |
Vozačima s turbo pojačanjem uvećava se zapremina koeficijentom 1,7. |
Dva vozača mogu voziti jedno vozilo u jednoj klasi . |
Članak 8. Putna dokumentacija |
Pored obvezne putne dokumentacije koju sudionici trebaju imati kod sebe za vrijeme upravljanja vozilom, sudionici rallya će dobiti: |
-po dvije rally tablice (startni broj) koje se postavljaju na prednja lijeva i desna vrata vozila; |
-rally oznake koje se postavljaju na prednje vjetrobransko staklo; |
-putni karton u koji će se upisivati podaci vremenskih kontrola i verifikacije, te rezultati postignuti na ispitu spretnosti. |
Putni karton natjecatelji predaju na ovjeru: |
-na verifikacijskom i tehničkom pregledu |
-na startu vožnje spretnosti, radi upisa postignutih rezultata vožnje |
Natjecatelj koji na startu bilo kojeg ispita pojavi sa zakašnjenjem, pod uvjetom da to zakašnjenje nije duže od deset minuta, može odmah startati. |
Članak 9. |
Natjecatelji su dužni da sa svojim vozilima dođu na mjesto verifikacije, poligon ispred tržnog centra radi tehničkog pregleda vozila, te usklađivanja podataka upisanih u putni karton. |
Svako vozilo koje na tehnički prijem, bez opravdanih razloga zakasni više od 30 /trideset/ minuta neće startati na Rally-u, a primjenit će se kazne prema općem Pravilniku za ova natjecanja. |
Natjecatelj može zamjeniti automobil koji je prijavjen sve do tehničkog pregleda, pod uvjetom da odgovara istoj klasi. |
Komisiji treba predočiti prometnu knjižicu, vozačku dozvolu i osobnu kartu. |
Tehnički pregled vozila je osnovne prirode: provjera prometne dozvole, vrste vozila, tip, klasa, dubina gazećeg sloja guma. |
Ako pregledani automobil ne odgovara klasi za koju je prijavljen, organizator može ali ne mora, dopustiti nastup s tim automobiliom u drugoj klasi za koju ispunjava uvjete. |
Identifikacijske oznake postavljene na vozilu moraju biti nedirnute do kraja natjecanja. |
Ukoliko one ne dostaju dolazi do isključenja s natjecanja. |
Ako se otkrije prijevara bilo kakve vrste, slijedi isključenje s natjecanja. |
Bez ovjerene verifikacije natjecatelj gubi pravo vožnje ispita spretnosti. |
Dodatne provjere natjecatelja mogu biti obavljene u bilo koje vrijeme tjekom natjecanja. |
Prostor za završnu kotrolu je na parkingu ispred tržnog centra. |
Članak 10. |
-start vozila je s upaljenim motorom. |
-natjecatelji startaju po redoslijedu startnih brojeva na poziv startera. |
-vožnja spretnosti se obavlja redoslijedom oznaka i elemenata na poligonu. |
-za vrijeme vožnje na ispitu spretnosti vozač mora biti vezan sigurnosnim pojasom. |
-skice poligona su sastavni dio Pravilnika. |
Članak 11. |
Mjerenje vremena je elektronski sa stupnjem točnosti od 1 do 100 sekundi. |
U slučaju tehničkih problema sa elektronskim mjerenjem organizator zadržava pravo da mjerenje izvrši ručno i postignuti rezultati će se verificirati u skladu s Pravilnikom. |
Članak 12. Sportska komisija i žiri |
Sportskim dijelom natjecanja rukovodi sportska komisija i direktor natjecanja koje imenuje Auto klub. |
Žiri sačinjavaju: Delegat SAMS-a BIH i ujedno predsjednik žirija, glavni sudac natjecanja i predstavnik tehničke komisije. |
Članak 13. Kazna i penalizacija |
Start neće biti dopušten: |
-ako vozač na start Rally-a kasni više od 10 /deset/ minuta; |
-ako vozač nije propisno vezan. |
Isključenje: |
-gubitak oba startna broja; |
-svaka izmjena ili ispravka u putnom kartonu bez ovjere suca; |
-natjecatelj koji nije u mogučnosti samostalno startati na PI; |
-svaka nepravilnost, prekršaj ili nesportsko ponašanje natjecatelja nakon odluke žirija. |
Penalizacija: |
-kazneni bodovi na ispitima spretnosti biti će dodijeljeni u skladu sa općim Pravilnikom Prvenstva BIH u utrkama za OSV-auto slalom. |
-za pojedinačni poredak na utrci po klasama vozači dobivaju bodove prema slijedećem kriteriju: |
MJESTO: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
BODOVI: 25 18 15 12 10 8 6 4 2 1 |
Bodove na utrci dobijaju samo vozači koji obave sve zadane elemente natjecanja. |
-rezultati natjecanja se preračunavaju po slijedećem postupku: |
1.svaka 1/100 sekunde 1KB |
2.oboren čunj 300KB |
3.ne oboreni kontrolni čunj– upisuje se krivi smjer – 500 KB ili 5 sekundi |
4.ciljna crta 500KB ili 5 sekundi |
Članak 14.Rezultati i plasman |
Pojedinačni plasman natjecatelja određuje se po principu manjeg ukupnog zbroja kaznenih bodova dva ispita spretnosti. |
Za postignute rezultate natjecatelji za prijavljeno prvenstvo dobivaju bodove prema tabeli Pravilnika SAMS-a BIH u utrkama za OSV-autoslalom. |
Bolje mjesto zauzima vozač s manjim brojem kaznenih bodova. |
U slučaju istog broja bodova bolji plasman ima vozač,koji je na prvom ispitu postigao bolji rezultat, a ako je i to jednako računat će se rezultati drugog ispita i tako redom. |
Plasman ekipa klubova određuje se na osnovu boljeg zbroja osvojenih bodova tri najbolje plasirana natjecatelja ekipe, bez obzira na klasu. |
U slučaju istog broja bodova bolje mjesto ima ona ekipa koja ima bolje pojedinačne rezultate, a ako je i to isto, onda odlučuju bolji plasmani po redoslijedu održavanja posebnih ispita. |
Natjecanje u klasi ili konkurenciji će se bodovati ako je verifikaciju i tehnički prijem prošlo najmanje šest vozila. |
Članak 15. Prigovori |
Prigovori na objavljene neslužbene rezultate i odvijanje natjecanja primaju se u pismenoj formi, a uručuju se Predsjedeniku žirija najkasnje 30 /trideset/ minuta po objavljivanju neslužbenih rezultata. |
Prigovor se taksira sa 50 /pedeset KM. |
U slučaju opravdanog prigovora taksa se vraća. |
Prigovori se rješavaju u roku 30 /trideset/ minuta od trenutka podnošenja. |
Prigovor je valjan kada ga riješi žiri natjecanja i odobri direktor natjecanja. |
Odluka žirija je konačna i na njeno riješenje ne može se izjavljivati prigovor. |
Članak 16. Pehari i nagrade |
Organizator će za postignute rezultate na Rallyu dodijeliti: |
-pehare/medalje za prva tri mjesta pojedincima u svim klasama; |
-pehare za prva tri mjesta ekipama klubova; |
-pehar za naj bolje plasiranu ženu |
-pehar za naj juniora |
-pehar za naj veterana |
-ostale nagrade će se dodijeliti u dogovoru sa sponzorima i o istim će natjecatelji biti upoznati prije starta prvog ispita spretnosti. |
Članak 17. Ostale pogodnosti za sudionike Rally-a |
Organizator će za natjecatelje i članove njihovih posada osigurati: |
-diplomu za sudjelovanje; |
-zajednički ručak. |
Članak 18. Ostale odredbe |
-satavni dio ovog Pravlinika je skica poligona na kome će se voziti ispit spretnosti; |
-natjecatelji voze na vlastiti rizik i uz punu moralnu, materijalnu i krivičnu odgovornost; |
-Rally se odvija u uvjetima javnog prometa, izuzev ispita spretnosti; |
-organizator ne snosi odgovornost za štete koje mogu nastati po sudionike i njihovu imovinu ili za štete nanijete trećim licima; |
-potpisivanjem prijave natjecatelji priznaju da su upoznati sa odredbama ovog Pravilnika i da će u cijelosti poštovati prometne propise i odluke organizatora Rally-a; |
-za tumačenje ovog Pravilnika nadležan je organizator; |
-organizator zadržava pravo da zbog objektivnih razloga napravi djelomične izmjene o čemu će natjecatelji na vrijeme biti obaviješteni. |
Direktor rally-a |
Dinko Adžaip ,dipl.krim. |