Sa novim R 18 Roctane, peti član porodice R 18 slijedi R 18, R 18 Classic, R 18 B i R 18 Transcontinental. Još jednom prati istoriju i tradiciju BMW Motorrad-a i kombinuje najnoviju motociklističku tehnologiju sa dizajnom i šarmom prošlih vremena.
Novi BMW R 18 Roctane također tehnički i vizualno pozajmljuje od poznatih BMW modela kao što je BMW R 5 i vraća fokus na bitne stvari motocikla: čistu tehnologiju bez nepotrebnih detalja i bokserski motor kao epicentar užitka u vožnji . Pored toga, klasični dizajn i jasna, ali savremena tehnologija stapaju se u fascinantan sveukupni koncept koji inspiriše jedinstvenim, emotivnim iskustvom vožnje i vešto isceniranim dizajnerskim jezikom sa zadnjim delom u takozvanom “aerodinamičnom dizajnu”.
Srce novog BMW-a R 18 Roctane je dobro poznati dvocilindrični bokser motor, “Big Boxer”. Motor u novom R 18 Roctane u Avus crnoj metalik mat i sa crnim poklopcima visokog sjaja baziran je na tradicionalnim bokser motorima sa zračnim hlađenjem, koji su do sada Korišćen od početka proizvodnje BMW Motorrad 1923. godine. Dvocilindrični bokser motor s najvećim obujmom koji je ikada korišten u serijskoj proizvodnji motocikala ima zapreminu od 1.802 cm 3 . Snaga je 67 kW (91 ks) pri 4.750 o/min . Od 2.000 do 4.000 o/minviše od 150 Nm obrtnog momenta dostupno je u svakom trenutku, a prirodna vučna snaga ide ruku pod ruku sa bogatim zvukom.
Najvažnije karakteristike novog BMW-a R 18 Roctane:
- Ikoničan stil kroz modernu tehnologiju i autentične materijale.
- Najveći BMW bokser motor svih vremena sa zapreminom od 1.802 cm 3 .
- Snaga 67 kW (91 KS) pri 4.750 o/min , maksimalni obrtni moment 158 Nm pri 3.000 o/min .
- Više od 150 Nm dostupno u svakom trenutku od 2.000 do 4.000 o/min .
- Otvoreni kardanski pogon baziran na klasičnom modelu.
- Izduvni sistem i zvjezdaste matice u tamnom hromu.
- Detaljno izrađeni čelični okvir sa dvostrukom petljom.
- Okretna ruka zadnjeg točka sa ugrađenim završnim pogonom u izgledu krutog okvira.
- Teleskopska viljuška sa rukavima viljuški i konzolnim podupiračem sa prigušenjem u zavisnosti od putanje.
- Koherentna ergonomija s visokim upravljačem za opuštenu vožnju i optimalnu kontrolu.
- Disk kočnice sprijeda i pozadi i lijevani kotači od lake legure od 21 inča sprijeda i 18 inča pozadi.
- Bočni poklopac sa amblemom.
- Kućište farova sa integrisanim klasičnim okruglim instrumentom.
- Klasična interpretacija najnovije tehnologije LED rasvjete.
- Prilagodljiva prednja svjetla za još bolje osvjetljenje puta pri skretanju kao fabrička opcija.
- Vožnja bez ključa za praktično aktiviranje bežične funkcije (uključivanje/isključivanje paljenja).
- Ručna brava upravljača / brava na čeonoj cijevi desno.
- Ručni cilindar za zaključavanje kućišta.
- Tri načina vožnje kao i ASC i MSR kao standard.
- Pomoć pri kretanju unazad za udobno manevrisanje i kontrola pokretanja uzbrdo za lako startovanje uzbrdo kao fabričke opcije.
- Grijane ručke, DWA, RDC i 35 kW verzija kao dodatna oprema fabrički.
- Širok asortiman specijalne opreme i originalne BMW Motorrad dodatne opreme, kao i casual Ride & Style kolekcija.