Bilo je to 16. maja 1968., prije 55 godina, u srcu francuskog studentskog protestnog pokreta, Citroën je otkrio svoje novo vozilo na golf terenu Deauville: Mehari. Netipičan pick-up od 28 do 32 KS, sa plastičnim kućištem, dizajniran od strane Rolanda de La Poypea. Napravljen na platformi Dyane 6, predstavljen je pod imenom Dyane 6 Mehari prilikom njegovog izdavanja. Proizvpđen skoro 20 godina između 1968. i 1987. godine, a proizvedeno je 144.953 jedinica (uključujući 1.213 4×4 Mehari), što je iznenađujući uspjeh za ovo neobično vozilo.
VOZILO ZA SVIH TERENA I SVE SEZONJE
Ime Mehari dolazi od muškog imena mehari koje je ime dato dromedarima u sjevernoj Africi i u Sahari. Ove životinje su poznate po svojim terenskim sposobnostima, otpornosti i trezvenosti. Mehari je u stanju da prevozi i robu i putnike na velike udaljenosti. Ovo ime je stoga vrlo reprezentativno za model Citroën Mehari, poznat po svojoj prilagođenosti svim terenima. To je vozilo sa mnogo kapaciteta. Izvana, Mehari ne izgleda kao da je prikladan za sva godišnja doba, jer više liči na mali kabriolet koji se koristi tokom ljetnih praznika. Zahvaljujući zimskom pokrivaču, automobil je potpuno zatvoren, što ga čini automobilom koji se može koristiti tokom cijele godine.
Mehari je bilo vozilo od posebnog interesa za javnu administraciju kao što su policija, carina, aerodromi, trkališta i mnoge druge, ali i za trgovce, zanatlije i fizička lica. Imao je priliku da ima dugu karijeru u francuskoj vojsci, koja je između 1972. i 1987. naručila ukupno 11.457 Mehari. Mehari 4×4 ima karijeru u medicinskoj pomoći na putevima svijeta. Učestvovao je na reliju Pariz-Dakar 1980. godine, na kojem je iznajmljeno deset 4×4 Meharija za pružanje medicinske pomoći na ovoj ruti. Konačno, Mehari je ostvario sjajnu kinematografsku karijeru, posebno zahvaljujući čuvenom filmu Žandar iz Saint Tropea s Louisom de Funèsom.