Prije jednog stoljeća, Bentley od 3 litre postao je prvi britanski automobil i prvi Bentley koji se takmičio na iscrpljujućoj trci Le Mans 24 sata u svojoj debitantskoj godini. Danas, dok ova kultna trka – 24-satni test punog gasa čoveka i mašine – slavi stogodišnjicu, prvi Bentley je prodan britanskom entuzijasti za više od 3 miliona funti.
Uz posredovanje Kidston SA, kompanije koju je osnovao Simon Kidston – nećak Glena Kidstona, koji je 1930. osvojio Le Mans 24 sata za volanom Bentleyja – ovaj automobil predstavlja početak legende o Bentleyju i uspostavljanje tradicije ‘The Bentley Boys’. Kidston, Clement, Duff i drugi kao što su Sir Tim Birkin, Dr Dudley Benjafield ili nekadašnji predsjednik Bentleyja Woolf Barnato postali bi poznati kao The Bentley Boys zbog svog tvrdog trkačkog stila života. Kao što je osnivač kompanije WO Bentley rekao o ludostima ove grupe: „Javnost ih je voljela zamišljati kako žive u stanovima Mayfair. Ispijanje šampanjca u noćnim klubovima, igranje konja i berze, i bijesno lupanje po trkačkim stazama tokom vikenda. Od nekoliko njih, ovo nije bila tako netačna slika.”
Ovaj automobil, Šasiju 141, ušao je i vozio kanadski veteran iz Prvog svjetskog rata, avanturista i diler Bentleyja John Duff na Double 12 Hour Record u Brooklandsu (24-satne utrke su bile zabranjene da bi lokalni stanovnici mogli spavati). Zatim je zamolio WO Bentleyja da pripremi svoj pouzdani automobil za novu 24-satnu trku koja će se održati na mjestu u Francuskoj pod nazivom Le Mans. Iako je Bentley mislio da je to ludo, pristao je i pozajmio tvorničkog test vozača Franka Clementa da vozi zajedno. Nakon 24 sata za volanom – tokom kojih su postavili rekord kruga od 66,69 km/h, u automobilu samo sa zadnjim kočnicama – završili su zajedno kao 4., uprkos tome što su ostali bez goriva zbog kamenja koji je probio rezervoar
Bentley i Bentley Boysi će se vratiti u Le Mans na 24-satnu trku sljedeće godine. I ovaj put bi pobijedili. Od 1927. do 1930. godine, Bentley je četiri puta uzastopno osvojio Le Mans 24 sata, što je označilo jednu od najdominantnijih staza u istoriji trke. A sve se svodi na pionirska dostignuća Chassis 141 u uvjeravanju osnivača kompanije, WO Bentleya, da su njegovi automobili sposobni ne samo da završe 24-satnu trku, već i da je pobijede.
Sam WO je rekao da posjeduje mnogo John Duffa i Chassis 141. Nakon trka Le Mans 24 sata 1923. i 1924., Bentley je prodao 700 vozila u dvije godine – sve to od mladog proizvođača koji je isporučio tek svoj prvi automobil 1921. Nije preterano reći da se uspeh brenda Bentley u celini može pratiti od ovih dostignuća.
Ali, s vremenom je Šasija 141 živjela svakodnevnijim životom. Kasnije je korišteno kao vučno vozilo, a zatim mu je lokalni pogrebnik preinačio stražnju karoseriju u shooting brake. Tokom kasnih 40-ih koristila ga je vlasnica za prevoz svojih pasa bernardinca na izložbe. A onda je zaboravljeno, ponovo se pojavilo tek ranih 1980-ih kada je vlasnik Muzeja automobila Donington, Tom Wheatcroft, primio poziv od 97-godišnje dame koja mu je ponudila dva stara automobila u svojoj štali, Bentley i Voisin . Kupio ih je bez pojma o istoriji Bentleyja, i ostao je kao projekat sve dok ga jedan automobilistički novinar nije identifikovao kao davno izgubljeni prvi Bentley koji se utrkivao u Le Mansu. Na kraju je postignut dogovor s australijskim kolekcionarom Peterom Briggsom, čiji je automobil Brabham Formule 1 bio posuđen Muzeju Donington. Brabham je ostao u Doningtonu, a Bentley je krenuo u Australiju kako bi bio restauriran i na kraju postao središnji dio Briggsovog York Motor Museuma u blizini Pertha. Njegov povratak u Britaniju donosi puni krug njene istorije.
Komentarišući transakciju, Simon Kidston je rekao:
“Ove sedmice najpoznatija moto trka na svijetu slavi svoj 100. rođendan, a njeni pionirski rani konkurenti ostaju intrigantni kao i uvijek. Ovaj Bentley nije samo stari automobil, to je prekretnica u istorija motornih trka i kamen temeljac legende o Bentleyju. A lično, naslijedio porodičnu strast prema automobilima koju je ubrzao moj ‘Bentley Boy’ ujak, pomaganje da se ovaj Bentley vrati kući je zaista zadovoljavajuće. Neće biti tiho život: stajaće u nizu na trci 100. godišnjice Le Mansa za vintage automobile sljedećeg mjeseca. Nadam se da će njeni originalni vozači gledati dolje i smiješiti se.”