Smatra se da su u velikoj Britaniji potrebne hitne mjere za smanjenje sve veće rodne razlike na tržištu električnih automobila kako se približavamo Vladinom roku za zabranu prodaje novih benzinskih i dizel motora 2030. godine.
To je poziv Auto Trader-a, koji je danas objavio svoj izvještaj koji otkriva da žene kupuju manje električnih vozila (EV) od muškaraca zbog pogrešno usmjerenog marketinga, uprkos tome što je 48% vozačkih dozvola drže žene koje imaju više raspoloživog bogatstva i nezavisnosti nego ikad.
Većina marketinga električnih vozila trenutno je fokusirana na tehnologiju, uprkos tome što samo 12% žena kaže da to daje prioritet prilikom kupovine automobila. Umjesto toga, Auto Trader kaže da bi fokus trebao biti na sigurnosti, oblasti za koju 65% vozačica misli da je sigurnost najvažnija za njihovu kupovinu.
Ovaj nedostatak marketinga doveo je do toga da se žene osjećaju pogrešno informisanim o praktičnosti kupovine električnog vozila. Na primjer, istraživanje podijeljeno u izvještaju pokazalo je da četvrtina žena (25%) misli da su električna vozila skuplja za vožnju od automobila na benzin ili dizel. Ipak, od aprila 2023. električna vozila su bila u prosjeku 86 funti jeftinija na 1.000 milja za vožnju od automobila na benzin ili dizel.
Ovo je samo jedno područje u kojem izvještaj naglašava da je nedostatak ciljanih informacija rezultirao potencijalnom nezainteresovanošću za EV za žene. Izveštaj takođe identifikuje da žene prijavljuju veće nedostatke u znanju u vezi sa električnim vozilima, pri čemu su tri najčešća praznina u znanju naglašena kao što su način na koji voze, koliko im je potrebno da se pune i njihove ekološke akreditacije.
Rješenja o tome kako trgovci, proizvođači, dobavljači i mediji mogu angažirati žene s električnim automobilima
- Predstavite EV u raznim prostorima u medijima o ženskom stilu života i na mreži putem društvenih mreža
- Smanjite strah i eliminišite rizik – Auto Trader poziva na univerzalni sistem za praćenje i upoređivanje zdravlja baterija na pojedinačnim vozilima koji će pomoći kupcima da donesu informisane odluke o svojoj sledećoj kupovini.
- Iskoristite društveni dokaz – Upoređujući stavove vlasnika EV i onih koji nisu vlasnici EV o nizu tema, možemo razbiti uobičajene električne mitove i otkriti neke, možda neočekivane, prednosti koje će bolje angažirati žene
- Važnost probnih vožnji – izvještaj pokazuje da su oni koji su kupili električne, posebno govorili o probnim vožnjama kao o “eureka” trenutku kada se “pretvore u EV”
- Fokusirajte se na pristupačnost – u mnogim slučajevima, EV vozila pružaju niže ukupne troškove vlasništva od tradicionalnih automobila
Kim Royds, direktorica za električna vozila u British Gasu komentirala je izvještaj:
„Jasno je da su zabrinutosti oko naplate sveprisutne za sve vozače kada razmišljaju o vlasništvu EV, ali ovo istraživanje je otkrilo konkretna područja u kojima žene doživljavaju ove prepreke na specifične načine. “Punjači kod kuće su vitalni dio procesa elektrifikacije i izvještaj naglašava potrebu da se javnost edukuje o uštedi troškova i jednostavnosti instalacije punjenja kod kuće na inkluzivne načine. Na primjer, dijelimo naš jednostavan proces u tri koraka kako bismo vam pomogli da razbijemo sve složenosti ili zablude. U narednim sedmicama radujemo se i lansiranju našeg najnovijeg EV punjača, koji će korisnicima pomoći da uštede novac.”