Nedjelja, 19 Januara, 2025

Škoda obilježava 20 godina ‘crvenog automobila’ Tour de Francea

Škoda je službeni partner u vozilima Tour de Francea od 2004. godine i nastavlja veliko prisustvo na najvećem svjetskom biciklističkom događaju. Kako se brend priprema za podršku vozačima, zvaničnicima i timovima po 20. put, to čini sa Škodinim najnaprednijim automobilom ikada u obliku potpuno električnog Enyaqa.

Od 2004. godine, Škoda koristi Tour de France kao vrhunski izlog za svoje automobile. Pored isporuke komandnog automobila koji koristi direktor trke – poznatog kao Direction Generale automobil broj 1 – brend takođe obezbeđuje više od 200 vozila za podršku članovima organizacionog tima i menadžmentu događaja. Međutim, većina će prepoznati automobil direktora trke zahvaljujući njegovoj glavnoj ulozi na čelu terena. Ovo vozilo, poznato jednostavno kao ‘crveni auto’ u krugovima Tour de Francea, zapravo je kancelarija direktora trke i predstavlja komunikacijsko čvorište preko kojeg službenici trke i upravljački timovi mogu kontrolirati i pratiti utrku.

Superb Mk1 (2004 – 2007)
Škoda je 2004. godine postala zvanični partner u vozilima Tour-a, zamenivši Alfa Romeo. Brend je odabrao Superb da bude automobil direktora trke, koji se zahvaljujući svom dugom međuosovinskom razmaku i stražnjem prostoru za noge nalik limuzini pokazao kao savršen automobil za direktora Tour de Francea.

Superb Mk2 (2008 – 2015)
Predstavljen na Salonu automobila u Ženevi u martu 2008. godine, Superb druge generacije nastupio je na početku 95. Tour de Francea u Brestu samo tri mjeseca kasnije. Potpuno nov od temelja, Superb iz 2008. uveo je niz novih karakteristika, od kojih je najistaknutija inovativni poklopac prtljažnika koji se može otvoriti kao vrata prtljažnika ili prtljažnik u stilu salona pritiskom na dugme.

Skoda Superb Mk3 2016-2019

Superb Mk3 (2016 – 2019)
Škoda je predstavila svoju treću evoluciju Superba 2016. Kao i kod prethodnih promjena modela, direktor trke Christian Prudhomme našao se s više prostora, većim radnim prostorom i poboljšanom udobnošću na daljinu. Za 2016. godinu, Škoda je isporučila 190PS 2.0 TDI četverocilindrični model opremljen sa šestostepenim DSG mjenjačem.

Superb iV Mk3 (2020 – danas)
Lansiran prethodne godine, Superb iV je bio savršen izbor za opskrbu direktora utrke događaja od 2020. zahvaljujući svojoj sposobnosti vožnje bez emisija izduvnih cijevi. Opremljen prvim Škodinim plug-in hibridnim pogonskim sistemom, Superb iV zauzeo je centralno mjesto za događaj 2020. i korišten je na svim narednim događajima

Enyaq (2020 – danas)
Škoda je 2020. predstavila prvi potpuno električni ‘crveni automobil’ na Tour de France u obliku Enyaqa. Prvi namenski napravljeni električni automobil marke debitovao je u petoj fazi događaja (Gap to Privas) pre nego što je bio upotrebljen u dve dalje faze događaja kasnije.

Možda vas zanima

Nedavno objavljeno