ExxonMobil pokreće marketinšku kampanju za Mobil1 sintetičko ulje pod imenom “Breaking Free”, koja ima zadatak naglasiti neke osnovne prednosti koje fosilna goriva imaju naspram električne energije.
Naravno, sve je upakovano u pozivnicu “potrošačima diljem zemlje da odstupe od svojih uređaja i zajedno slave ljubav prema vožnji”. Distopijski video prikazuje svijet u kojem su ljudi doslovno vezani žicama koje ih prate gdje god idu. Kako poručuje proizvođač, video “čini vidljivima nevidljive niti koje nas sve drže pretjerano povezanima”.
Kompanija nudi i rješenje takve sputanosti, i to u vožnji vozilom pogonjenim benzinom. U konačnici to protagonist videa i čini, a autori gledatelju pritom poručuju: “Isključivanje. Osjećaj je sličan oslobađanju. Zbog ljubavi prema vožnji.”
Mobil 1 opravdava ovakav ton reklame činjenicom da “više od polovice Amerikanaca navodi da su im se neki od najdražih trenutaka u životu dogodili u automobilu – od uzbuđenja dobivanja vozačke dozvole, porodičnih putovanja do pjevanja uz muziku dok kilometri prolaze”, piše insideevs.com.
U svakom slučaju, većina će se složiti da je ovim videom antagonizam između dva lobija došao na viši nivo. Znači li to početak rata i obavezno zauzimanje strana, pokazat će vrijeme, ali i odgovor nekog od proizvođača vezanih uz elektrifikaciju u autoindustriji.