Nedjelja, 3 Decembra, 2023

Pogledajte kako se naftni gigant obračunao sa zagovornicima elektrifikacije

Naftni i električni lobi se ne vole, pogotovo kad je u pitanju cestovni prijevoz.

ExxonMobil pokreće marketinšku kampanju za Mobil1 sintetičko ulje pod imenom “Breaking Free”, koja ima zadatak naglasiti neke osnovne prednosti koje fosilna goriva imaju naspram električne energije.

Naravno, sve je upakovano u pozivnicu “potrošačima diljem zemlje da odstupe od svojih uređaja i zajedno slave ljubav prema vožnji”. Distopijski video prikazuje svijet u kojem su ljudi doslovno vezani žicama koje ih prate gdje god idu. Kako poručuje proizvođač, video “čini vidljivima nevidljive niti koje nas sve drže pretjerano povezanima”.

Kompanija nudi i rješenje takve sputanosti, i to u vožnji vozilom pogonjenim benzinom. U konačnici to protagonist videa i čini, a autori gledatelju pritom poručuju: “Isključivanje. Osjećaj je sličan oslobađanju. Zbog ljubavi prema vožnji.”

Mobil 1 opravdava ovakav ton reklame činjenicom da “više od polovice Amerikanaca navodi da su im se neki od najdražih trenutaka u životu dogodili u automobilu – od uzbuđenja dobivanja vozačke dozvole, porodičnih putovanja do pjevanja uz muziku dok kilometri prolaze”, piše insideevs.com.

U svakom slučaju, većina će se složiti da je ovim videom antagonizam između dva lobija došao na viši nivo. Znači li to početak rata i obavezno zauzimanje strana, pokazat će vrijeme, ali i odgovor nekog od proizvođača vezanih uz elektrifikaciju u autoindustriji.

index.hr

Možda vas zanima

Nedavno objavljeno