Mazda Motor Corporation danas je objavila financijske i prodajne rezultate za prvo tromjesečje, izvješćujući o globalnoj prodaji od 309.000 vozila u razdoblju od 1. travnja do 30. lipnja 2023., što je 32% više u odnosu na prethodnu godinu.
U Europi je prodaja u prvom tromjesečju porasla za 46 posto u odnosu na prethodnu godinu odnosno na 44.000 vozila, što predstavlja tržišni udio od 1,1 posto, odnosno porast od 0,3 posto u usporedbi s prvim tromjesečjem prethodne godine. Mazdin opseg prodaje u Sjevernoj Americi porastao je za 58 posto na 95.000 jedinica. Na Mazdinom matičnom tržištu, Japanu, prodaja je dosegla 42.000 jedinica, što je porast od 70 posto u odnosu na prethodnu godinu.
Pozitivan utjecaj velikih modela, uključujući Mazdu CX-60 u Europi i Mazdu CX-90 u Sjevernoj Americi, rezultirao je time da Mazda predviđa globalnu prodaju za cijelu fiskalnu godinu od 1,3 milijuna jedinica, s prodajom od 189.000 jedinica u Europi.
Mazda će nastaviti razvijati svoju strategiju elektrifikacije kako bi se uskladila s brzim promjenama propisa o zaštiti okoliša i postojano se kretala prema ugljičnoj neutralnosti. To uključuje i novi model MX-30 R-EV, koji će biti predstavljen kasnije ove godine na europskim tržištima kao jedno od Mazdinih višenamjenskih rješenja za elektrifikaciju, te Mazdin nedavni angažman s Panasonic Energy u vezi srednjoročnog do dugoročnog partnerstva za opskrbu cilindričnih litij-ionskih baterija sukladno Mazdinoj politici upravljanja do 2030. godine.