Vozači smatraju da je plaćanje javnog parkinga uznemirujuće iskušenje, a 40% vozača u Velikoj Britaniji kaže da je stres jednako kao i kašnjenje na posao. Uz toliko različitih načina plaćanja koji se koriste širom Britanije, od automata za karte do aplikacija, istraživanje Škoda UK je pokazalo da je 20% vozača uporedilo to sa svađom, 16% je reklo da je stresno kao otvaranje računa, a 9% jednako loše kao odlazak kod zubara.
Gotovo polovina (47%) vozača u Velikoj Britaniji potpuno je odustala od plaćanja parkinga jer je proces bio pretežak, dok je 18% reklo da je potrošilo više od 10 minuta pokušavajući da plati mjesto. Uz to, 33% najmanje jednom nije platilo parking, a kasnije je zbog toga dobilo kaznu.
Najmanji način plaćanja britanske javnosti je automatizovani telefonski poziv (38%), zatim aplikacija za parkiranje (26%), a zatim automat za prodaju karata (18%), pokazalo je istraživanje.
Škoda ima za cilj da probleme s parkiranjem javnosti učini manje problematičnim, jer isprobava novu i inovativnu uslugu kako bi ublažila bol pri parkiranju. Pay to Park omogućava bezgotovinsko plaćanje parkinga direktno preko Škoda infotainment sistema.
Usluga Pay to Park automatski identifikuje parkiralište ili parking zonu u koju ste ušli koristeći navigaciju automobila i automatski obrađuje plaćanja. Pay to Park trenutno se testira u Skandinaviji, Njemačkoj, Belgiji, Austriji, Švicarskoj i Italiji, a uskoro će biti dostupan u Češkoj, Španiji, Francuskoj, Holandiji, Sloveniji, Mađarskoj, s planovima da se sistem isproba u UK u budućnosti.